Carrefour isi reduce previziunile de profit dupa ce vanzarile sale au scazut
Carrefour, al doilea cel mai mare retailer din lume, si-a redus miercuri previziunile privind profitul din acest an. Reprezentanti companiei franceze au anuntat ca acesta va scadea cu aproximativ 15%.
Previziunile se compara cu cifrele din 2010, arata compania intr-o declaratie de presa.
Compania va implementa o noua strategie comerciala in Franta, cea mai mare piata a sa, pentru a stimula cresterea economica intr-un „mediu economic din ce in ce provocator.
„In prima jumatate a anului, „rezultatele globale au fost nesatisfacatoare, influentate mai ales de o performanta slaba in Franta”, a declarat directorul executiv, Lars Olofsson.
Carrefour este cel mai mare grup de retail din Europa si numarul doi mondial, dupa grupul american Wal-Mart. Carrefour are 15.500 de magazine tip hypermarket, supermarket, hard discount in 32 de tari.
Grupul francez este lider pe sectorul hipermarketurilor din Romania cu peste 20 de magazine.