Sari direct la conținut

Cat a costat rebrandingul din ING in NN in primele trei luni din 2015: O cheltuiala exceptionala de 10 milioane de lei

HotNews.ro
ING Asigurari si Pensii isi schimba numele in NN, Foto: Hotnews
ING Asigurari si Pensii isi schimba numele in NN, Foto: Hotnews

ING Asigurari de Viata, ING Pensii si ING Investment Managment si-au schimbat, incepand din luna aprilie 2015, numele si identitatea vizuala in NN, in urma unui proces de rebranding care va costa pana in 10 milioane de euro. Liderul pietei locale de asigurari de viata, acum sub noul nume de NN Asigurari de Viata, a anuntat joi, venituri in crestere cu 5% pana la 153,4 milioane lei in primele trei luni din acest an, dar si o cheltuiala exceptionala de 10 milioane de lei cu procesul de rebranding, valoare egala cu tot profitul brut inregistrat in perioada mentionata.

  • „Profitul brut inregistrat de NN Asigurari de Viata in primul trimestru din 2015 din activitatea curenta se situeaza la nivelul de 10 milioane de lei, similar cu cel din primul trimestru din 2014, incluzand rezultatul pozitiv din segmentul de asigurari de viata si cheltuielile cu sustinerea activitatii inca incipiente (in linie cu piata) de pensii facultative. Acest rezultat solid a sustinut si o cheltuiala exceptionala de 10 milioane de lei pentru desfasurarea procesului de rebranding, fiind influentat in consecinta”, se arata in comunicatul transmis joi de NN Asigurari de Viata.

Reprezentantii ING Asigurari de Viata au subliniat faptul ca aceasta cheltuiala este una exceptionala.

Valoarea despagubirilor si indemnizatiilor platite clientilor in crestere cu 27,6% pana la 8,2 milioane lei in primele trei luni din 2015

Veniturile din primele brute subscrise de NN Asigurari de Viata s-au ridicat la 153,4 milioane lei in primele trei luni din acest an, in crestere cu 5% fata de aceeasi perioada a anului trecut, conform datelor financiare anuntate joi de asigurator.

  • „Aceasta evolutie a fost inregistrata pe fondul cresterii interesului clientilor noi pentru produsele unit-linked, ceea ce a dus la o majorare a primei brute pentru contractele noi, si a imbunatatirii persistentei in portofoliul de contracte. Astfel, asigurarile de tip UL reprezinta 37% din vanzarile realizate in primele primele trei luni, cu 4 pp mai mult ca in T1 2014, iar prima bruta medie pentru contractele noi este cu 9% mai mare fata de cea din T1 2014. In paralel, s-a inregistrat o scadere cu 13% a numarului de contracte rascumparate si reziliate in ianuarie-martie 2015 fata de intervalul similar din anul precedent”, se arata in comunicatul de presa al asiguratorului.

In acelasi timp, NN Asigurari de Viata a platit clientilor in primul trimestru din acest an indemnizatii pentru evenimente asigurate de 8,2 milioane de lei, cu 27,6% mai mult fata de ianuarie-martie 2014. Principalele riscuri asigurate pentru care clientii au fost despagubiti sunt decese din orice cauza (52,13% din valoarea totala a indemnizatiilor platite) si riscuri legate de spitalizare in caz de imbolnavire sau accident, interventii chirurgicale in caz de imbolnavire sau accident si afectiuni grave (40,41%). In plus, pentru polite ajunse la finalul perioadei contractuale, NN a platit clientilor 25,46 milioane de lei (valoare cu 4,25% mai mare ca in T1 2014).

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro