Ce pregateste Facebook pentru evenimentul din 4 aprilie si cum vrea reteaua sociala sa fie tot mai prezenta pe telefoanele cu Android
Facebook va tine pe 4 aprilie in SUA un eveniment de presa cu tema Android, iar zvonurile legate de noutatea promisa variaza de la un „telefon Facebook”, pana la un sistem de operare al retelei sociale. Cu siguranta ca nu vom vedea ceva atat de radical, insa informatiile culese din diverse surse indica faptul ca pe un model HTC va fi inclusa o aplicatie numita Facebook Home, iar sistemul de operare Android va fi modificat pentru ca reteaua sociala sa aiba mai multa vizibilitate pe ecranul de deschidere.
Zvonurile s-au declansat dupa ce Facebook a chemat presa la un eveniment care se va tine pe 4 martie la sediul din Menlo Park, California. Invitatia suna interesant: „Come See Our New Home on Android.”, iar despre ce Home este vorba au inceput sa „curga” pareri.
Nu vorbim de un telefon Facebook propriu-zis si nici de un Facebook OS, insa lucrurile ar putea fi undeva pe la mijloc fiindca vorbim de un fel de experiment, de lansarea unui terminal HTC cu o versiune de Android modificata pentru a fi centrata pe Facebook si pe aplicatiile sale.
Surse citate de Wall Street Journal spun ca vom vedea pentru inceput un model de HTC denumit Myst cu acest Android modificat, astfel incat ecranul de deschidere (Home Screen) sa fie dominat de Facebook si accesul la retea si la aplicatiile sale sa se faca mult mai usor.
Ca si exemplu, integrarea mult mai puternica a Facebook in sistemul de operare Android va fi demonstrata pe acest model HTC de gama medie cu camera de 5 MP si sistem Android 4.1.2. Site-ul Android Police scrie ca intregul Home Screen al HTC e inlocuit cu acest Facebook Home care va fi si o aplicatie pe Google Play, astfel incat sa poata fi instalata de oricine are un telefon cu Android.
Facebook spera ca prin aceasta integrare puternica in Android va fi pusa in prim plan, iar userii vor petrece mai mult timp pe retea. Facebook are pe plan mondial 650 de milioane de useri pe smartphone, iar miza este ca veniturile din publicitate sa creasca.