Ce studii mai fac agentiile imobiliare – EuroMetropola spune ca 43% din vizitatorii targului tIMOn voiau apartamente de 2 camere, fara sa stie numarul vizitatorilor
Compania imobiliara EuroMetropola sustine, pe baza unui studiu propriu, ca apartamentele cu doua camere au fost cele mai solicitate proprietati la Targul Imobiliar National (tIMOn) din septembrie, interes manifestat de 43% dintre vizitatorii targului. Contactati de HotNews.ro in privinta numarului vizitatorilor la acest targ, oficialii agentiei, s-au contrazis in privinta datelor care au stat la baza acestui studiu. Vlad Vlasceanu, directorul tIMOn a precizat pentru HotNews.ro ca nu au fost schimbari majore in privinta numarului de vizitatori, dar ca numarul contractelor incheiate la targ a scazut.
„43% dintre vizitatorii targului erau interesati sa achizitioneze in perioada imediat urmatoare un apartament cu 2 camere, in timp ce 36% dintre acestia se aflau in cautarea unei locuinte cu 3 camere, cel mai putin interesante dovedindu-se locuintele cu 4 camere (12%) si garsonierele (8%)”, se mentioneaza printre altele in comunicatul EuroMetropola.
Contactati de HotNews.ro, in incercarea de a afla pe baza caror date s-a facut acest studiu, oficialii EuroMetropola au precizat initial ca organizatorii nu au prezentat inca date oficiale referitor la numarul de vizitatori si ca statistica are la baza doar fisele completate de agentii companiei prezenta la eveniment.
„Organizatorii targului nu au comunicat inca numarul oficial al vizitatorilor la acest eveniment. Statistica din acest studiu s-a facut pe baza solicitarilor primite direct la stand, pe baza fiselor completate de agentii nostri de vanzari, insa aceste date sunt confidentiale”, a declarat pentru HotNews.ro, Mihaela Postolache, din partea directiei de comunicare a EuroMetropola.
Dupa mai multe insistente de a afla esantionul studiului, oficialii EuroMetropola ne-au declarat apoi ca „studiul are la baza circa 19.000 de vizitatori, cifra oficiala a numarului de vizitatori la acest targ, pe baza informatiilor organizatorilor acestui eveniment Admedia Consulta”.
Directorul tIMOn: Doar 10 contracte incheiate la tIMOn in septembrie si numai pe segmentul de locuinte ieftine
Contactat de HotNews.ro, Vlad Vlasceanu, directorul Admedia Consulta si al evenimentului tIMOn, a confirmat cifra de circa 19.000 de vizitatori la editia din septembrie a acestui targ , mentionand ca numarul contractelor a scazut.
„Au fost circa 19.000 de vizitatori, ceea ce este ceva mai putin decat editia similara a anului trecut, care a avut loc in octombrie la care au fost prezenti circa 24.000 de vizitatori si se inscrie cam in aceeasi medie cu numarul vizitatorilor de la editiile din primavara. A scazut numarul tranzactiilor „la prima strigare”, respectiv cele incheiate pe perioada targului, crescand in schimb numarul de contacte, vizionari si intalniri stabilite de dezvoltatori. In general se incheiau cam peste 20 de contracte pe perioada targului, inclusiv pe segmentul de vile, dar acum s-au incheiat exact 10 contracte si numai pe segmentul locuintelor ieftine”, a precizat Vlad Vlasceanu.
Un reportaj realizat in aceasta luna de HotNews.ro a relatat despre numarul redus al vizitatorilor la primul targ imobiliar de toamna, Salonul Imobiliar Bucuresti, care s-a desfasurat in perioada 11-14 septembrie, in Piata Revolutiei.