Centrul de back office BCR va avea aproximativ 2000 de angajati
Centrul de back office al bancii a fost deschis in urma cu trei luni, intr-o fosta cladire industriala de pe platforma Pipera (nordul Bucurestiului).
Nicolae Danila a precizat ca back office-ul din Piepera centralizeaza toate operatiunile BCR pe corporate si retail, operand platile pentru clienti, prin comunicare in sistem electronic cu intreaga retea a bancii.
Privind sistemul de carduri si conectarea retelei BCR din Romania cu reteaua de carduri a actionarului majoritar Grupul Erste Bank, Nicolae Danila a spus ca acest lucru nu a fost posibil.
„Erste Bank a lucrat aproape trei ani la acesata, dar nu a reusit sa interconecteze reteaua de carduri a BCR din Romania cu reteaua de carduri a Erste Bank din Austria”, pentru ca operatiunile pe cardurile de credit emise de BCR sa fie administrate de centrala de la Viena, a precizat acesta.
Vicepresedintele Diviziei Corporate a BCR, Jean Andronie, a precizat ca BCR lucreaza in prezent la o revizuire a relatiei sale cu Altex si cardurile cobranded emise pentru Media Galaxi, deoarece au aparut probleme cu acestea din cauza slabei informari a publicului asupra sistemului de functionare a acestor carduri.