Sari direct la conținut

CFR a cerut constructorilor să termine în luna iunie lucrările la podul de la Mogoșoaia

HotNews.ro

Directorul General al CFR SA, Ion Gavrilă, le-a dat termen constructorilor luna iunie pentru finalizarea lucrărilor de modernizare a podului CF de la Mogoşoaia şi de racordare a liniei 700 Bucureşti – Mogoşoaia – Urziceni la acest pod, anunță compania. Din cauza că lucrările la pod nu s-au terminat, trenurile circulă pe o rută deviată și drumul către Urziceni este cu 7 km mai lung. Între București și Urziceni trenurile fac o oră și 40 de minute pe 78 km.

Din cauză că podul nu a fost terminat, drumul cu trenul spre Aeroport este mai lung, fiind 30 de km, în loc de 23 km până la halta P O Aeroport, de unde se ia apoi microbuzul. Podul ar fi fost util și pentru o eventuală legătură directă cu trenul între Gara de Nord și Aeroport, însă o decizie se va lua spre final de an.

Cele două lucrări, conform CFR

Racordare liniei Bucuresti Nord – Urziceni la Pod km 1+510 (jud. Ilfov)

  •  Lucrări de racordare a liniei 700 Bucuresti Nord – Urziceni – Galati la podul CF de la Mogosoaia, km 1+150, în zona de supratraversare a DN1A
  •  Constructor – SC WIEBE ROMANIA SRL
  • Stadiul de executie: 50%

Pod km 1+510, Mogoşoaia (jud. Ilfov)

  • Lucrările de modernizare a podului CF de la Mogoşoaia, km 1+510 – demolarea și înlocuirea podului vechi cu un pod oblic, cu o singură deschidere, infrastructură din beton și tabliere metalice.
  • Constructor – IMPLENIA BAUGESELLSCHAFT m.b.H. şi S.C. METABET CF SA
  • Stadiul de executie: 90%

O dată cu finalizarea lucrărilor, circulaţia trenurilor care pleacă din Capitală spre Galaţi se va desfăşura pe ruta directă Bucureşti Nord – Mogoşoaia – Urziceni, în prezent traficul feroviar fiind deviat pe ruta Bucureşti Nord – Pajura – Chitila – Buciumeni – Mogoşoaia – Urziceni.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro