Sari direct la conținut

CFR va reduce din decembrie durata călătoriei de la București la Suceava la 5 ore și 30 de minute. Obiectivul pe termen mediu; 5 ore

HotNews.ro
Locomotiva, Foto: Hotnews
Locomotiva, Foto: Hotnews

CFR SA informează că, după mulți ani în care restricțiile de viteză au prelungit durata călătoriei de la București la Suceava până la 6 ore și jumătate, începând cu noul mers al trenurilor, timpul de circulație dintre București și Suceava (447 km) se va reduce la 5 ore și 30 de minute, pentru trenurile de călători.

CFR SA a ridicat până în prezent peste 90% din numărul total al restricțiilor de viteză existente pe magistrala București – Suceava, iar până la sfârșitul lunii acestea vor fi eliminate în totalitate.

Acu sunt în desfășurare lucrările pentru ridicarea ultimelor restricții de viteză de pe raza Regionalei CF Galați. ”Precizăm totodată că, în măsura eliminării ultimelor limitări de viteză, se analizează și posibilitatea reducerii timpilor de circulație la 5 ore”.

CFR SA, administratorul infrastructurii feroviare, a informat de asemenea și operatorii de transport de călători și de marfă că timpii de mers între București și Suceava se vor reduce cu o oră în noul Mers de Tren și pot transmite deja solicitări de modificare a traselor și a numărului de trenuri pentru relația București Nord – Suceava, conform noului program de circulație, spune CFR.

”Nu în ultimul rând vă informăm că, CFR SA analizează modificarea timpilor de mers și pe alte magistrale feroviare. Menționăm faptul că lucrările de reparații pentru ridicarea restricțiilor de viteză care au mai rămas de executat se desfășoară în paralel cu asigurarea condiţiilor optime de trafic, astfel încât graficul de circulației al trenurilor care tranzitează zonele de lucru să nu fie afectat”, spun cei de la CFR.

Cât au făcut cele mai rapide trenuri Bucuresști – Suceava de-a lungul timpului – 447 km

1939: 7 h 7 min

1972: 6 h 7 min

1988: 5 h 53 min

1995: 5 h 48 min

2005: 5 h 57 min

2014: 6 h 30 min

2019: 6 h 20 min

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro