Click! pentru femei se inchide
Dupa inchiderea Forbes, si Click! pentru femei urmeaza sa se inchida, scrie Alex Mihaileanu pe blogul sau. Ca idee, audienta per editie a suplimentului/revistei, in valul SNA mai 2012, era de 442.000 de cititori pe editie, la un tiraj vindut de 62.015 pe editie (din total difuzat 63.090, respectiv brut de 89.955).
Asta inseamna mai bine de jumatate din audienta cotidianului Click!, de 714.000, respectiv retur de vreo 26.000 (Click avea retur de vreo 33.000, la 142.000 vindute.) In principiu, pierderea nu ar fi extrem de mare si s-ar fi rezolvat cu taiat din tiraj. Personal, nu pot sa inteleg care e logica, in conditiile in care revista se facea cu un pumn de oameni, primea destule materiale servite (si pe bani,) era plina de poze, deci continutul era oricum putin si usurel, iar lefurile oamenilor nu erau dintre cele mai mari.
O chestie si mai dubioasa este ca angajatilor de la Adevarul li s-ar fi dat un ultimatum: renuntati de buna voie si nesiliti de nimeni la un salariu pe o luna si va pastrati locurile de munca. Nu li s-a spus ca li se micsoreaza leafa proportional cu salariul pe care ar urma sa-l piarda, ci ca trebuie sa renunte un salariu. Ceea ce ma face sa cred ca nu exista bani pentru plata lui. Inca nu m-am prins daca vorbim despre salariul restant pe august, pe care noul-inca-nu-se-stie-daca patron nu l-a platit sau daca e vorba de un salariu pe una dintre lunile urmatoare. Cert e ca, in contextul asta, e clar ca Cristian Burci n-are bani.