Click-to-Door – unul dintre cele mai complete rapoarte de analiză a pieței de e-commerce din România este disponibil online

Comercianții online au un nou subiect de dezbatere, dar și un plan de atac pentru anul 2022. Este vorba de cel mai nou studiu lansat pe piață: Click-to-door, un concept revoluționar pe baza căruia s-a realizat un raport amănunțit dedicat pieței de e-commerce.
Lansarea raportului Click-to-door adresează o nevoie semnificativă în e-commerce, și anume analizarea întregului proces de cumpărare, începând de la prima interacțiune online cu comunicarea promoțională a retailerilor, continuând cu accesarea site-ului, vizualizarea informațiilor despre produse, selecția în shopping cart a opțiunilor de achiziție și livrare, până la livrarea coletului la ușa clientului și interacțiunile de după. Raportul Click-to-door vine în ajutorul business-urilor de e-commerce de orice mărime și din orice verticală, oferind date cheie pentru optimizarea procesului de cumpărare online.
Raportul a fost lansat prin intermediul unui webinar de către fondatorii companiilor Postis – Mircea Stan și InsightOut Analytics – Vlad Marincaș, alături de Cătălin Cîrnaru – Supply Chain Manager la Flanco România, Adrian Păun – Online Marketing Manager la Cărturești și Laura Sardescu – co-fondator NeaKaisa.ro, întreaga discuție fiind moderată de Andrei Radu, fondator și CEO GPeC.
Inovații precum raportul Click-to-door sunt exemple de soluții cu impact care privesc spre viitor, cu scopul de a sprijini dezvoltarea magazinelor online. Raportul este disponibil descărcării online pe www.click2door.io.
Urmărește webinarul mai jos
Citește materialul integral aici.
Articol susținut de Postis și InsightOut Analytics