CME a cumparat Pro FM si Info Pro, pe 20,6 mil USD
Anunt oficial cu privire la achizitia Companiei de Radio Pro SRL, care opereaza cele doua posturi. Mai aflam ca CME detine 8,7 procente din Mediapro.
Cateva declaratii manageriale
Michael Garin, CEO CME: “Combinatia dintre MTV Romania, site-urile noastre leader de piata si posturile Companiei de Radio Pro va intensifica strategia noastra transmedia.”
Adrian Sarbu, COO CME/owner Compania de Radio Pro: “pe viitor dorim sa ne extindem, prin radio, strategia transmedia si in alte teritorii CME.”
Florin Alexandrescu, COO Media Pro: “Banii obtinuti vor fi investiti in proiectul de dezvoltare al MEDIAPRO in alte teritorii din Europa Centrala si de Est.”
Sau, cu tot cu sos, in comunicatul de presa:
<<pro 17="" 2008,="" 47,2="" a="" achizitionat="" active="" ale="" alte="" aprilie="" audiovizuale="" care="" companiei="" de="" detine="" fm="" info="" joi,="" la="" licentele="" mediapro,="" milioane="" p="" posturile="" pretul="" pro="" pro.
Michael Garin, CEO al CME (Central European Media Enterprises), companie care detine 95% din actiunile Pro Tv S.A. a declarat in urma tranzactiei: “Suntem foarte incantati ca am reusit sa achizitionam posturile Companiei de Radio Pro si sa ne extindem astfel pe segmentul tanar al pietei din Romania cu o afacere profitabila din punct de vedere financiar pentru actionarii nostri. Combinatia dintre MTV Romania, site-urile noastre leader de piata si posturile Companiei de Radio Pro va intensifica strategia noastra transmedia si ne va permite sa oferim o paleta variata de public pentru advertiseri”.
Adrian Sarbu, actionar al Pro Tv S.A. si COO (Chief Operating Officer) al CME a afirmat: “in cadrul grupului Media Pro, business-ul Radio Pro s-a dezvoltat din anul 1993 si a generat o serie de branduri care in prezent pot sustine cu succes dezvoltarea noului canal de televiziune achizitionat de CME, MTV Romania. De asemenea, pe viitor dorim sa ne extindem, prin radio, strategia transmedia si in alte teritorii CME. Cu un post de radio matur, precum ProFM, care opereaza in valori EBITDA similare celor mai de succes canale TV ale CME, consideram ca acest tip de media reprezinta un plus pentru business-ul nostru”.
Florin Alexandrescu, COO al MEDIAPRO: “MEDIAPRO a facut aceasta tranzactie cu partenerul strategic CME, iar banii obtinuti vor fi investiti in proiectul de dezvoltare al MEDIAPRO in alte teritorii din Europa Centrala si de Est”.
ProFM, brandul cu cea mai mare nototrietate construita si consolidata in cei 15 ani de prezenta pe piata radio din Romania si care detine la nivel national o cota de piata de 7% din publicul cu varste curprinse intre 15-35 de ani, si Info Pro, postul national de infotainment aflat in continua crestere din 2004, se alatura Pro Tv S.A. Strategia lor comuna include dezvoltarea pe internet si expansiunea pe publicul tanar.
Cristian Schnebli, Director General al Companiei de Radio Pro declara: “Integrarea radiourilor in ProTV S.A reprezinta unirea brandurilor cu cea mai mare notorietate de pe piata media din Romania: ProFM – cel mai puternic brand radio din Romania, Pro Tv – lider de televziune si MTV – cel mai puternic brand de televiziune muzicala din lume. impreuna, vom deveni cel mai important factor decizional in materie de hit-uri. De asemenea, vom continua sa ne dezvoltam pe partea de online.
www.profm.ro este primul site al unui radio comercial unde vizitatorii pot accesa 5 streamuri diferite: ProFM, ProFM DANCE, ProFM Alternative, ProFM Black si ProFM Love. Strategia de dezvoltare online a Companiei de Radio Pro a fost determinata de necesitatea ascultatorilor ProFM de a auzi din ce in ce mai multe piese dintr-un anumit gen muzical; genuri muzicale pe care ProFM le-a promovat de-a lungul timpului. in scurt timp, toate genurile muzicale isi vor gasi un corespondent intr-un stream pe site-ul ProFM”.
Despre PRO TV S.A.
PRO TV S.A. face parte din grupul media CME (Central European Media Enterprises) si are in portofoliu 6 posturi de televiziune: PRO TV, primul canal comercial din Romania, ACASa TV, canal dedicat publicului feminin, PRO CINEMA, postul tv care se adreseaza tuturor cinefililor, PRO TV International, dedicat romanilor de peste hotare, Sport.ro, canalul tv care da ora exacta in sport si MTV Romania, televiziune specializata pe emisiuni muzicale. Mai mult, Pro Tv S.A. mai detine IBU (Internet Business Unit), divizia de online care opereaza urmatoarele site-uri: www.protv.ro, www.sport.ro, www.acasatv.ro, www.mtv.ro, www.procinema.ro, www.conquiztador.ro, www.protvintl.ro, plus alte site-uri dedicate programelor de televiziune. Odata cu achizitionarea ProFM si Info Pro, IBU Pro Tv S.A. va opera si site-urile www.profm.ro si www.infopro.ro.
Despre CME
Central European Media Enterprises este cel mai mare trust media din Europa Centrala si de Est. Fondata in 1994 de Ronald Lauder si partenerii sai, compania are in portofoliu 15 canale de televiziune in 6 tari: TV Nova si Galaxie Sport in Cehia, PRO TV, PRO TV International, ACASa, PRO CINEMA, Sport.ro si MTV in Romania, Tv Markiza in Slovacia, POP TV si Kanal A in Slovenia, Studio 1+1, 1+1 International, Kino si City in Ucraina si Nova TV in Croatia. Astazi, statiile CME au un reach de aproape 90 de milioane de oameni in intreaga Europa Centrala si de Est. Cu venituri din publicitate de aproape un miliard de dolari in 2007, CME este listata la NASDAQ si la Prague Stock Exchange din Cehia.>>
Comenteaza pe blogul lui Comanescu