CME, compania-mamă a Pro TV, renunță la vânzarea operațiunilor sale din Slovenia
Grupul regional Central European Media Enterprises (CME), compania-mamă a Pro TV, a anunțat, vineri, că renunță la vânzarea operațiunilor sale din Slovenia, pe care o decisese acum un an și jumătate. CME va rămâne proprietarul întregului pachet de acțiuni la compania de televiziune pe care o deţinea în Slovenia.
În iulie 2017, CME anunțase că își vinde operațiunile din Croația și Slovenia către compania Slovenia Broadband. După mai multe complicații, CME a reușit să încheie vânzarea operațiunii din Croația în iulie 2018, dar în toamnă aștepta, încă, o decizie a autorităților de reglementare de la Ljubljana privind vânzarea operațiunii slovene.
Potrivit lui Michael Del Nin, co-CEO al CME, afacerile de televiziune din Slovenia au crescut semnificativ și au atins un nivel de profitabilitate fără precedent în ultimii zece ani. În aceste condiții și pe fondul rezultatelor de pe celelalte patru piețe unde e activ grupul, spune el, renunțarea la vânzare nu va afecta în mod semnificativ eforturile CME de a-și plăti datoriile.
Potrivit anunțului de vineri, în urma renunțării la acordul privind Slovenia, cifrele revizuite ale CME pentru perioada septembrie 2017-septembrie 2018 sunt:
- profit operațional de 162,3 milioane de dolari
- profit operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA) de 208,4 milioane de dolari