Sari direct la conținut

CME: Veniturile și profitul Pro TV au crescut ușor în al treilea trimestru – cel mai lent avans la nivel de grup

HotNews.ro
Logo CME, Foto: Hotnews
Logo CME, Foto: Hotnews

Veniturile nete ale Pro TV, cea mai mare companie media din România, au atins în cel de-al treilea trimestru al anului în curs 41,1 milioane de dolari, cu 1,6% mai mult decât în același interval al anului trecut. În iulie-septembrie, profitul operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA) a crescut cu 2,3%, până la 15,6 milioane de dolari, potrivit rezultatelor financiare anunțate joi de compania-mama, Central European Media Enterprises (CME). Operațiunile din România raportează cea mai lentă creștere în ultimele trei luni, comparativ cu celelalte țări unde este prezentă compania.

La nivel de grup, CME a atras venituri nete de 123,5 milioane de dolari, cu 3,4% mai mult decât în al treilea trimestru din 2017. Rezultatul total OIBDA pentru piețele unde operează CME (România, Cehia, Slovacia și Bulgaria) a fost de 33,59 milioane de dolari, în creștere cu 33,6%.

La nivelul tuturor operațiunilor, în primele nouă luni ale anului grupul anunță o creștere de 12% atât pentru veniturile din publicitate TV, cît și din tarife aplicate cabliștilor care retransmit programele sale.

CME a încheiat, în iulie, vânzarea operațiunilor din Croația, dar așteaptă încă o decizie autorităților de reglementare din Slovenia pentru a finaliza vânzarea operațiunilor din această țară.

  • În declarațiile incluse în comunicatul referitor la rezultate, Christoph Mainusch, co-CEO al CME, susține că „OIBDA aproape s-a dublat în Slovacia și Bulgaria, în acest trimestru. Consumul TV se menține foarte puternic în regiune și rolul televiziunii este, aici, unic în atragerea unor largi audiențe”.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro