CNA prelungeste cu 9 ani licenta Romania TV: Stim ca lupta pentru audienta naste, si a nascut si la noi, si monstri si greseli
Consiliul National al Audiovizualului a aprobat solicitarea Romania TV a de prelungi cu inca noua ani a licentei postului de stiri. Solicitarea a fost aprobata in unanimitate de membrii prezenti, dar dupa audieri de mai bine de o ora, in care unii membri le-au reprosat reprezentantilor Romania TV manipularea si tabloidizarea, scrie paginademedia.ro.
In fata CNA au venit un Catrinel Gheorgeh, actionarul unic al Romania TV, Roxana Niculescu, director de programe, Andrei Nicolescu, avocat, si jurnalistele Berta Popescu, sefa departamentului eveniment, Denia Pascu, sefa departamentului politic, si Raluca Curteanu, sefa sectiei social economic.
Ce argumente au invocat reprezentantele Romania TV:
Roxana Niculescu, director de programe la Romania TV: „Suntem astazi in fata dumneavoastra pentru a va incerca sa va convingem ca avem planuri pentru urmatorii noua ani dar numai daca aveti bunavointa sa ne prelungiti licenta. Avem o experienta de 6 ani. Experientele celor 6 ani pe care i-am petrecu aici au fost diverse, presarate cu multe, multe greseli, pe multe le-ati amendat, noi am platit amenzile, cred ca am invatat multe din aceste greseli sau sper ca am invatat multe. Dar este greu sa transmiti la 300 de jurnalisti si 500 de oameni, ca trebuie sa ne schimbam.
(…)
Mult disputatele si hulitele noastre burtiere, daca ati observat, in ultima vreme, au fost schimbate din punct de vedere grafic. Incercam sa ne diminuam agresivitatea in ce priveste tonul burtierelor si cred ca ati observat ca facem aceste eforturi. Cat de mult sau de putin am reusit, probabil ca vom vedea in rapoartele de monitorizare. Problema agresivitatii si a burtierei este a noastra, ne-am asumat-o incercam sa o reglam. Toate aceste greseli si tot ceea ce am facut, le-am facut in lupta nebuna care se da pentru audienta. Trebuie platiti niste oameni, este vorba despre niste locuri de munca, aceste salarii nu pot fi asigurate decat din publicitate, care nu se poate face decat din audienta.
Stim ca lupta pentru audienta naste, la un moment dat, monstri, si a nascut si la noi, si monstri si greseli”.