Sari direct la conținut

CNADNR: Completarea studiului de fezabilitate pentru largirea Centurii de Sud a Bucurestiului, finalizata la inceputul lunii septembrie

HotNews.ro
Centura Sud a Bucurestiului, pe lista investitiilor in 2015, Foto: Hotnews
Centura Sud a Bucurestiului, pe lista investitiilor in 2015, Foto: Hotnews

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) anunta, intr-un comunicat difuzat marti, ca la inceputul lunii septembrie se va finaliza proiectul „Completarea Studiului de Fezabilitate pentru „Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km 23 + 600 si A1 km 55 + 520 si amenajare punct de intoarcere in solutie giratorie pe CB in zona autostrazii A1”.

„Reluarea acestui proiect a fost necesara deoarece in anul 2007 a fost elaborat Studiul de Fezabilitate, iar in anul 2008 au fost chiar semnate contractele de atribuiere. Dar, din lipsa alocarii bugetare timp de 6 ani, in anul 2014, au fost reziliate aceste contracte. De asemenea, a trebuit sa refacem SF-ul si din cauza faptului ca vechiul SF nu mai indeplinea criteriile de calitate, nefiind introduse eurocodurile impuse de Comisia Europeana”, explica CNADNR in comunicat.

Compania de Drumuri mai arata ca, in aceste conditii, avand in vedere importanta Centurii de Sud a Bucurestiului, considera ca proiectul demarat, cuprins in Master Planul General de Transport (MPGT), cu finantare din Fondul de Coeziune, va putea fi implementat in perioada 2016 – 2017.

„Largirea la 4 benzi a Centurii de Sud a Bucurestiului este foarte importanta pentru asigurarea accesibilitatii traficului din DN 4, DN 5, DN 6 si drumurile judetene care converg catre A1 si A2. In acest sens, in noul SF sunt prevazute, atat 4 benzi, cat si separatoare de sens pe toata lungimea si mai ales denivelarea si sistematizarea prin solutii moderne a tuturor intersectiilor cu drumurile principale. Practic pe Centura de Sud toate relatiile stanga se vor realiza prin viraj dreapta denivelat sau in sens giratoriu. Aceste solutii, discutate si dezbatute, atat cu specialisti, cat si cu societatea civila, propuse de catre proiectanti, vor determina cresterea fluentei traficului si a sigurantei circulatiei, reducand substantial timpii de parcurs”, a declarat Narcis Neaga, director general al CNADNR, citat in comunicat.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro