Sari direct la conținut

Coca-Cola ramane cel mai valoros brand din lume, urmat de IBM si Microsoft

HotNews.ro

Coca-Cola, IBM si Microsoft sunt cele mai valoroase branduri din lume, potrivit clasamentului „Best Global Brands” realizat de Interbrand. Topul primelor zece branduri este aproape neschimbat comparativ cu clasamentul de anul trecut, singura modificare fiind intrarea Apple pe locul 8, dupa ce in 2010 s-a clasat pe 17.

Apple a luat locul Nokia, care a cazut pe 14, dupa ce valoarea brandului finlandez a scazut cu 15%. Apple a facut un salt de noua pozitii in acest top gratie cresterii cu 58% a valoarii brandului, la 33,49 miliarde de dolari, fiind compania cu cel mai mare progres pe parcursul acestui an.

Valoarea brandului Coca-Cola este apreciata la 71,86 miliarde de dolari (+2%), in vreme ce valoarea urmatoarelor doua branduri din top, IBM si Microsoft, este de 69,90 miliarde de dolari, respectiv 59,08 miliarde de dolari.

Toate companiile prezente in top 10 isi au sediul in Statele Unite.

Vezi lista completa a celor mai valoroase 100 de branduri din lume.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro