Sari direct la conținut

Compania de curierat din grupul eMAG estimează o creștere cu 40% a numărului de colete livrate de Black Friday

HotNews.ro
Compania de curierat din grupul eMAG estimează o creștere cu 40% a numărului de colete livrate de Black Friday
Easybox (sursa foto Sameday)

Sameday, compania de curierat din grupul eMAG, estimează o creștere de peste 40% a numărului de colete livrate de Black Friday la nivel regional (România, Bulgaria, Ungaria), față de anul trecut. În România, vârful de comenzi este așteptat să atingă aproximativ 850.000 de colete într-o singură zi, o creștere de peste 80% față de cea mai aglomerată zi din luna septembrie.

Peste 65% dintre românii care vor face cumpărături de Black Friday vor alege livrarea la easybox, spune compania.

Anul acesta, pe durata campaniei de Black Friday, coletele vor fi păstrate în easybox cel mult 36 de ore de la încărcarea acestora. Peste 90% dintre produsele comandate în acest an de Black Friday vor ajunge la destinatar în 24 – 48 de ore din momentul în care ajung în rețeaua Sameday, promite compania.

În România, Sameday estimează că în primele zile ale campaniei Black Friday vor fi livrate peste 1,6 milioane de colete la easybox, cu o medie zilnică de aproximativ 330.000 de colete.

În prezent, rețeaua regională easybox a Sameday a ajuns la aproximativ 7.000 de unități, în creștere cu 40% față de anul trecut.

În România, pentru a gestiona volumul ridicat de comenzi din perioada de vârf, Sameday spune că a extins echipa de curieri și a suplimentat personalul din hub-uri cu aproape 60% față de perioadele obișnuite.

În plus, numărul camioanelor dedicate transportului de colete între hub-uri și agenții a crescut de la 230 la aproape 400, iar programul de lucru al depozitelor a fost prelungit pentru a susține fluxurile ridicate.

În segmentul livrărilor „cross-border” (transfrontaliere), Sameday anticipează o creștere accelerată a numărului de colete, în special pe rutele România-Bulgaria și România-Ungaria, ceea ce reflectă interesul tot mai mare al magazinelor online românești pentru extinderea vânzărilor dincolo de granițe. Compania estimează că, în această perioadă, va livra peste jumătate de milion de colete prin serviciul cross-border.

INTERVIURILE HotNews.ro