Sari direct la conținut

Compania de Drumuri a atribuit italienilor de la Tirrena Scavi contractul pentru construirea podului de peste Somes de pe A3

HotNews.ro

Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anuntat marti ca a atribuit companiei italiene Tirrena Scavi contractul pentru finalizarea lucrarilor la nodul Gilau si construirea podului de peste raul Somes, care va face legatura intre segmentul Gilau-Nadaselu – finalizat, dar nefolosit – si restul autostrazii A3, scrie News.ro. Compania italiana a castigat licitatia, la care s-au inscris sapte competitori, solicitand un pret de 25,975 milioane lei fara TVA.

Portiunea de autostrada de 8,7 kilometri dintre Gilau si Nadaselu, parte din A3, este aproape complet finalizata, dar nu poate fi folosita pana nu este construit si podul de legatura cu restul autostrazii si nodul rutier de la Gilau.

Totusi, procedura nu este finalizata, deoarece pot fi depuse contestatii.

„Rezultatul procedurii de atribuire a acestui contract a fost comunicat tuturor ofertantilor in data de 23.06.2017. Semnarea contractului va fi posibila dupa indeplinirea termenelor legale privind formularea notificarilor prealabile si a contestatiilor”, a precizat compania de stat.

CNAIR a primit oferte pentru contractul denumit „finalizarea lucrarilor la Nodul Gilau si conexiunea dintre Sectiunea 2B cu Subsectiunea 3A1, Autostrada Brasov – Targu Mures – Cluj – Oradea” de la patru asocieri: Copisa Constructora Pirenaica – Copisa Constructii, Delta Con Dorohoi – Alveare Group Consorzio Stabile Italia, ICM SPA – Nord Conforest, Societatea Comerciala De Constructii Napoca – Ricciardello Construzioni – Aduro Impex.

In plus, au mai depus oferte trei companii: Implenia Baugesellschaft, Tirrena Scavi Spa Italia si Viarom Construct.

Lucrarile la acest pod au fost amanate mai multi ani, iar specialistii estimeaza ca lucrarile la pod vor dura circa 10 luni, ceea ce inseamna un termen de finalizare cel mai devreme la jumatatea anului 2018.

In 2014, CNADNR a licitat proiectarea si executia podului, insa apoi a anulat licitatia. In 2015, compania de stat a decis din nou scoaterea la licitatie, insa doar pentru lucrarile de executie.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro