Sari direct la conținut

Companiile din România încep să implementeze strategii ESG, dar cunosc în mică măsură cerințele și standardele de raportare. Cum pot preîntâmpina problemele?

PwC România
Fiscalitatea, o componentă de bază a raportării ESG, Foto: PwC România
Fiscalitatea, o componentă de bază a raportării ESG, Foto: PwC România

​Reducerea oportunităților de investiții și finanțare, de încheiere cu succes a unei tranzacții, pierderea clienților sau chiar cazuri de răspundere la nivelul conducerii societății sunt doar câteva dintre problemele cu care s-ar putea confrunta companiile în lipsa unei strategii adecvate în domeniul ESG.

Potrivit unui sondaj realizat de PwC România în cadrul webinarului Fiscalitatea, o componentă de bază a raportării ESG, doar 30% dintre companiile respondente spun că au implementate politici ESG/standarde de sustenabilitate, iar două treimi (63%) arată că sunt familiarizate cu acestea într-o mică măsură. Întrebați dacă organizațiile pentru care lucrează vor include standarde legate de politicile fiscale în strategia ESG, 26% dintre respondenți au răspuns afirmativ, 5% au arătat că nu și 68% că nu este cazul/ nu au sau nu sunt la curent cu implementarea unei astfel de strategii.

Citește mai mult pe blogul PwC România

Articol susținut de PwC România

ARHIVĂ COMENTARII