Sari direct la conținut

Concurs național de soluții, cu premii, pentru brandul Stațiunii Mamaia, după eșecul siglei de stoc

HotNews.ro
Logo Mamaia, Foto: Captura
Logo Mamaia, Foto: Captura

Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța, care reunește municipalitatea și operatorii din turism, a anunțat, marți, într-un comunicat transmis StartupCafe.ro, că va organiza un concurs național de soluții, cu premii, pentru crearea noului brand al Stațiunii Mamaia, după eșecul de săptămâna trecută, când a fost inaugurată o siglă preluată, în cea mai mare parte, de pe un site de imagini de stoc. Citește mai departe și comentează pe StartupCafe.ro…

Foto: OMD Mamaia-Constanta

Abonați-vă la „Rațiunea, înapoi!”
Newsletterul săptămânal în care jurnalistul Gabriel Bejan explică cele mai importante evenimente din politică, economie și actualitate internațională.
Interviuri cu experți, reportaje exclusive și analize care pun lucrurile în perspectivă.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro