Sari direct la conținut

Consilul Concurentei vrea sa stie ce probleme intampina romanii cu serviciile furnizorilor de televiziune, internet si telefonie fixa

HotNews.ro
chestionar al Concurentei, Foto: Captura Consiliul Concurentei
chestionar al Concurentei, Foto: Captura Consiliul Concurentei

Consiliul Concurentei vrea sa afle opinia consumatorilor referitor la serviciile de comunicatii electronice (televiziune, internet si telefonie fixa) oferite sub forma pachetelor de servicii sau separat, drept pentru care invita utilizatorii sa completeze pana la data de 20 septembrie un chestionar online ce se afla pe site-ul institutiei, a anuntat miercuri autoritatea. Consumatorii vor avea posibilitatea ca in cadrul chestionarului sa prezinte si eventuale dificultati intampinate la achizitionarea si utilizarea acestor servicii.

  • „Este important ca persoanele care completeaza Chestionarul sa fie implicate in procedurile de achizitionare si de utilizare a serviciilor de comunicatii electronice in locurile unde sunt furnizate serviciile respective. Parcurgerea Chestionarului dureaza aproximativ 10 minute si necesita inregistrarea cu o adresa valida de e-mail. Datele personale sunt confidentiale, iar informatiile obtinute vor fi analizate de Consiliul Concurentei in cadrul studiului privind serviciile de comunicatii electronice furnizate la pachet”, se arata in comunicatul transmis miercuri de Consiliul Concurentei.

Printre intrebarile din chestionar enumeram:

  • – Cat de important este continutul (canalele TV incluse in pachetul TV) atunci cand alegeti furnizorul TV
  • – Cum ati proceda daca furnizorul actual si-ar modifica grila de canale TV in sensul ca acesta nu va mai raspunde cerintelor dvs. (spre ex., canale sport, canale de film sau de documentare care va intereseaza):
  • – Precizati daca la momentul contractarii serviciilor furnizate in prezent v-ati aflat in situatia de a solicita un singur serviciu de care erati interesat, din cele patru enumerate in Chestionarul de fata, si vi s-a spus ca acesta este furnizat doar impreuna cu un alt serviciu
  • – Cum considerati ca a fost nivelul costurilor aferente abonarii (taxe de instalare, activare, conectare, chirie/cumparare echipamente necesare) la furnizorul actual de servicii de comunicatii electronice:
  • – Cum considerati ca este nivelul costurilor de dezabonare (penalitati, taxe dezinstalare, deconectare si dezactivare servicii) daca ati decide sa renuntati la serviciile furnizorului inainte de expirarea contractului:
  • – Folositi scala de mai jos pentru exprimarea acordului sau dezacordului dvs. fata de afirmatia ‘Abonarea la mai multi furnizori pentru servicii separate este mai eficienta pentru consumator decat abonarea la un singur furnizor pentru un pachet de servicii’:
  • – Folositi scala de mai jos pentru exprimarea acordului sau dezacordului dvs. fata de afirmatia ‘Abonarea la servicii separate de la acelasi furnizor este mai eficienta pentru consumator decat abonarea la un pachet de servicii de la acelasi furnizor”:
  • – mentionati problemele/dificultatile intampinate in relatia cu furnizorii de servicii de comunicatii electronice de tipul celor enumerate in prezentul Chestionar

Potrivit datelor Consiliului Concurentei comunicate HotNews.ro, informatiile vor fi folosite in cadrul investigatiei sectoriale demarate in primavara anului 2013 privind serviciile de comunicatii electronice oferite sub forma pachetelor de servicii (cunoscute sub denumirea multuplay), cat si separat.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro