Contract de doi ani intre Gazeta Online si regia Intact Interactive
„Gazeta Online si Intact Interactive au batut palma aseara (joi – n.r.) pentru un contract pe 2 ani dupa aproape o saptamana de negocieri” intense, scrie vineri, pe blogul sau, Gusti Roman, directorul executiv al Gazetei Online, ce reuneste Gsp.ro si site-urile conexe. Recent, Sorin Danilescu, directorul de dezvoltare al GSP, a anuntat pe acelasi blog ca in 2008 Gazeta a inregistrat „o cifra de afaceri de 2,1 milioane euro si un profit net de 20% din cifra de afaceri”.
Gazeta Online si regia de publicitate online Boom au anuntat in urma cu o saptamana intreruperea colaborarii exclusive.
Prin noul contract, in portofoliul Intact Interactive – regia de publicitate online lansata recent de grupul media Intact – intra „20 de siteuri ale GSP, care insumau, in noiembrie, conform SATI, 1,4 milioane unici deduplicati”, scrie Gusti Roman.
La randul sau, Gabriel Boaca de la Intact Interactive scria, joi seara, pe propriul blog: „stiu ca o parte dintre voi gandeau ca este normal ca GSP sa lucreze cu Intact Interactive by default, dar vorbim despre business si aici intotdeauna “branza-i pe bani”. Plus ca au fost mai multe oferte, din mai multe parti… :)”
La inceputul acestei saptamani, Sorin Danilescu, directorul de dezvoltare al Gsp, a prezentat pe blogul lui Gusti Roman bilantul Gazetei Online pe 2008:
- un obiectiv „era sa obtinem un revenue share de 12-13% din toata piata de publicitate online. 2,1 milioane euro cifra de afaceri e undeva pe aproape, asteptam rezultatele IAB Romania pentru evaluarea pietei online pe anul 2008”
- „cresterea traficului gsp.ro cu 60%”
- 1,1 milioane de vizitatori atinsi pe luna de gsp.ro si 1,4 milioane de vizitatori unici pe toata reteaua Gazeta Online
- „reach cu 40% mai mare decat al competitorilor nostri, din a doua parte a anului 2008”
- cifra de afaceri de 2,1 milioane euro si profit net de 20% din cifra de afaceri
- Obiective pe 2009: „Pastrarea unui share revenue de 10-11% din toata piata online”; „O marja de 20% profit in online este un target relativ usor de atins”