Sari direct la conținut

Contul Petrom a fost castigat de Leo Burnett

HotNews.ro

Leo Burnett a invins alte trei agentii de publicitate si a fost selectata sa gestioneze contul Petrom, intr-unul dintre cele mai importante pitch-uri ale sezonului. Potrivit unui comunicat al Petrom, argumentul principal in favoarea Leo Brunett l-a constituit strategia de comunicare propusa de aceasta pentru a asigura o comunicare coerenta la nivelul intregului brand.

Agentia va realiza pentru Petrom strategia de comunicare, comunicarea de tip ATL si campaniile de imagine si cele de produs pentru acest brand.

Comunicatul o citeaza pe Roxana Dumitru, managing director al Leo Burnett, potrivit careia „am muncit mult si ne doream sa lucram impreuna. Acum ca Petrom face parte din portofoliul nostru de clienti, nu ne ramane decat sa construim un brand si mai puternic si mai valoros decat este in prezent”.

Ajută-ne să facem HotNews mai bun
Vrem să aflăm ce subiecte sunt importante pentru tine și cum putem îmbunătăți HotNews. Am pregătit un chestionar a cărui completare durează 5 minute şi care e anonim, dacă nu vrei să ne laşi adresa de mail. Nu e obligatoriu să răspunzi la fiecare întrebare, deși ne-am bucura. Orice contribuție ne ajută să luăm decizii mai bune.
Formular Feedback
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro