Sari direct la conținut

Cornel Gologan este noul director de creatie al Headvertising. Serban Alexandrescu: "Am alte insarcinari" in agentie

HotNews.ro

Agentia de publicitate Headvertising are de la inceputul acestui an un nou director de creatie, in persoana lui Cornel Gologan, potrivit unui anunt postat initial pe blogul agentiei. Serban Alexandrescu, managing partner Headvertising si care a detinut pana acum si pozitia de director de creatie, ramane in continuare asociat, „doar ca am alte insarcinari, foarte flexibile insa”, dupa cum a afirmat el pentru HotNews.ro.

Pe langa desemnarea lui Cornel Gologan la sefia creatiei Headvertising, agentia si-a desemnat si un nou director de client service, in persoana Ramonei Urdea. Potrivit blogului citat, este vorba despre „oameni care sunt mai putin anchilozati la cap sau mai putin obsedati de amintirea unor vremuri care s-au dus si nu se mai intorc – adica minunatii ani ’90 (si Golo si Ramona au venit la Head in 2002). Ambii ‘din interior’, si nu importati, pentru ca lumea ii stie de onesti, foarte muncitori si ne-politicieni”.

Serban Alexandrescu a explicat pentru HotNews.ro ca aceste schimbari „au fost pregatite cu destul de multa vreme in urma, insa au fost anuntate intern pe la sfarsitul lunii decembrie”.

Serban Alexandrescu: „Trebuie nu neaparat sa simti cand nu mai poti tu, ci cand pot altii mai tare”

Care au fost motivele? „Pai imediat se fac 11 ani de Head, timp in care m-am cam jucat cu departamentul de creatie in aproape toate felurile in care m-a dus capul. Era deci vremea sa-l las pe altul – care, inevitabil, va avea alte idei despre cum se manuie asa ceva. Cliseu, dar bun: „la vremuri noi, oameni noi”. Si daca e adevarat ca „leadership means instigating change”, ce instigare la schimbare mai buna decat asta vreti? Ori, o schimbare semnificativa nu prea se poate face fara sa pasezi volanul unui nene cu alte apucaturi decat ale tale”, potrivit lui Alexandrescu.

„Plus ca mai dispare si din rutina, pentru ca probabil, in scurt timp, Gologan isi va dezvolta un „modus operandi” diferit de al meu. Plus ca e si o chestiune de „feeling” si de „resurse umane” – trebuie nu neaparat sa simti cand nu mai poti tu, ci cand pot altii mai tare; e ca in copilarie, cand zmeul iti cere ata, ii dai”, adauga el.

In ceea ce-l priveste, Serban Alexandrescu spune ca „am alte insarcinari, foarte flexibile insa. Cum cred ca am mai multa experienta in comunicare decat 95% din consultantii care activeaza pe piata, cred ca pot fi un bun „communication business consultant” pentru cei care au nevoie de asa ceva si nu neaparat de o campanie TV. Oarecum pe aceeasi mana, am sa fac intr-o masura mai mare ceva ce deja faceam, mai mult sau mai putin formal, si inainte: strategie de comunicare”.

„In plus, eliberandu-ma de „directoriat”, pot sa fac un mai bun marcaj om la om al clientilor nostri; daca aveti nevoie de mine o zi intreaga la voi, ma mut la voi o zi – fara sa mai trebuiasca sa stau cu grija supervizarii departamentului de creatie („Oare o fi terminat Ovidiu printurile? Dar oare o fi tinut cont de ce ii spusese Delia?”). Sunt deci un fel de jolly joker de comunicare, cu 16 ani vechime in munca, adica ceva ce cred ca ar trebui sa le fie de mare folos clientilor nostri. Mai ales in vremurile astea, cred e mai mare nevoie de asa ceva decat de niste profesionisti „ingusti”, pe cat de specializati pe atat de „teoretici” in abordare. In 2009 eu as miza pe chirurgii de spital de campanie si nu pe docenti care lesina cand curge sange. Pentru ca va curge niste sange”, crede Alexandrescu.

Cornel Gologan si Ramona Urdea – la Headvertising din 2002

Atat Cornel Gologan, cat si Ramona Urdea au inceput sa lucreze in publicitate la Headvertising, in 2002. Gologan a lucrat, in prealabil, in mass-media (postul constantean Sky, Pro TV, Playboy, colaborari cu mai multe reviste). La Headvertising, Cornel Gologan isi descrie astfel activitatea: „Proiecte mai de volum, in vreo sapte ani de copy, au fost trei lansari de produs – Axe, Dolce si pensia obligatorie a lui ING. Marci din folderul “globale” pe care am avut constant brief-uri ar fi Mercedes si Red Bull. Din seria de alte brand-uri “de-afara” pentru care am mai livrat as mentiona Foltene, Dodge, Smart, Discovery, Reductil, Orange si Santal. La locale as bifa Antena 3, Evenimentul Zilei, Republik si Credisson.”

La randul ei, Ramona Urdea a lucrat, din 2002, pe conturi precum Connex, Gazeta Sporturilor, Interbrew, Antena 1, Hollywood Multiplex, Avon, Evenimentul Zilei, Carpatina, Neoset, Orange si Dolce, iar in ultimul an s-a ocupat in special de proiectele si campaniile ING Fond de Pensii si ING Asigurari de Viata.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro