Sari direct la conținut

Cornelia Coman, cea care in ultimii 8 ani a condus afacerile NN din Romania si Ungaria, va prelua sefia asiguratorului in Spania, incepand cu 1 iulie 2016

HotNews.ro
Cornelia Coman, Foto: NN Asigurari de Viata
Cornelia Coman, Foto: NN Asigurari de Viata

Cornelia Coman, cea care in ultimii 8 ani a condus afacerile de asigurari de viata ale NN in Romania si ulterior in Ungaria, a fost numita miercuri in functia de director general (CEO) al Nationale-Nederlanden Spania, mandatul ei urmand sa inceapa la 1 iulie 2016, a anuntat asiguratorul. Cornelia Coman il va inlocui pe Robin Buijs, care a ocupat pozitia de CEO al companiei in ultimii patru ani. Romanca a ocupat in ultimii 4 ani pozitia de CEO al NN Ungaria, iar anterior, in perioada 2008 – 2012, a condus NN Asigurari de Viata Romania.

Cornelia Coman si-a inceput cariera in cadrul NN Asigurari de Viata Romania in anul 1998, in pozitia de actuar, si a fost promovata actuar-sef trei ani mai tarziu. Din 2006, ea a ocupat pozitia de director general adjunct al NN Asigurari de Viata, fiind numita CEO al companiei in 2008. La conducerea NN Ungaria, Cornelia Coman a dezvoltat si implementat alaturi de echipa strategia pe termen lung a companiei, predand conducerea lui Imre Sztano incepand cu 1 martie 2016.

  • „Am primit cu mult entuziasm si incredere noul rol din cadrul NN Group. De la 1 iulie, cand voi prelua pozitia de CEO al Nationale-Nederlanden Spania si ma voi muta la Madrid, voi avea oportunitatea sa dezvolt in continuare operatiunile NN intr-o piata dinamica si matura a asigurarilor de viata cum este Spania”, a declarat Cornelia Coman.

NN Asigurari de Viata, liderul pietei locale de asigurari de viata, a inregistrat anul trecut un profit brut de 22,8 milioane de lei, in scadere cu 26,8% fata de un profit brut de 31,18 milioane lei inregistrat in 2014. Potrivit asiguratorului acest rezultat include o cheltuiala exceptionala de 17,1 milioane lei, realizata in procesul de rebranding al companiei in NN demarat la inceputul anului 2015. Amintim ca ING Asigurari de Viata, ING Pensii si ING Investment Managment si-au schimbat, incepand din luna aprilie 2015, numele si identitatea vizuala in NN, in urma unui proces de rebranding care va costa pana in 10 milioane de euro.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro