Cristina Simion (Edipresse) a discutat online despre colorata, opulenta si necunoscuta piata a revistelor romanesti
Cristina Simon, general managerul Edipresse AS, s-a aflat in redactia HotNews.ro si a dialogat online cu cititorii. Mai putin discutata decat evolutiile de pe piata cotidienelor si mutarile mogulilor, piata revistelor autohtone este una foarte rentabila, segmentata conform modelelor occidentale. Printre meritele Cristinei Simion se numara cea mai rentabila nisa premium din Romania, prin revista Elle.
- Intalnirea s-a incheiat
- Ramai pe HotNews.ro pentru un interviu cu Cristina Simion
Mai putin discutata decat evolutiile de pe piata cotidienelor si mutarile mogulilor, piata revistelor autohtone este una foarte rentabila, segmentata conform modelelor occidentale. Printre meritele Cristinei Simion se numara cea mai rentabila nisa premium din Romania, prin revista Elle, un „aspirator de bani” care a capatat si prestigiu prin colaborarea unor intelectuali cunoscuti.
Cristina Simion va dialoga cu cititorii HotNews.ro si cu Iulian Comanescu despre evolutia revistelor din Romania si consumul de publicitate, in contextul crizei care a inceput sa afecteze si mass media.
Din editiile trecute ale Intalnirilor Media HotNews.ro
- Serban Alexandrescu (Headvertising): „Nimeni nu stie cu cat au scazut sau vor scadea bugetele. Ca de obicei, unii si-o vor fura mai urat decat altii”
- Dan Diaconescu vrea transmisii live din Salvare si Elodia pe internet
- Laurentiu Ionete (Intact/Antena) despre criza din publicitate: Scaderi de 10-15% pe TV, 20-25% pe print si 35% pe outdoor. Internetul ar putea creste cu 20-25% in 2009
- Raluca Turcan (Comisia pentru cultura de la Camera Deputatilor): TVR 3 si TVR Info sunt inutile
Nota redactiei:Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.