Sari direct la conținut

Criza financiara a redus valoarea celor mai mari branduri din lume

HotNews.ro

Valoarea celor mai importante 100 de branduri internationale s-a redus cu 67 de miliarde de dolari datorita actualei crize financiare, potrivit Brandrepublic.com care citeaza un raport al Brand Finance. Astfel, in perioada ianuarie-septembrie valoarea acestor branduri a scazut cu 4,2%.

Conform raportului, valoarea unor branduri precum Wal-Mart, AT&T, Exxon si McDonalds nu s-a depreciat, insa altele, precum Starbucks, Nike, Coca-Cola si L’Oreal se afla in declin.

Sectorul care a inregistrat cea mai mare crestere a valorii brandurilor este cel de sanatate si ingrijire personala, ceea ce sugereaza ca in ciuda scaderii cheltuielilor, prioritatea consumatorilor este sanatatea. De asemenea, si valoarea companiilor din sectorul petrolier a crescut cu pana la 20%, pe fondul oscilatiilor pretului titeiului.

Wal-Mart a depasit Coca-Cola in topul celor mai valoroase branduri internationale, valoarea sa urcand cu 9%, la 23,96 miliarde de dolari.

Brand Finance a lansat raportul privind valoarea brandurilor in luna martie a acestui an, insa a decis sa il revizuiasca datorita crizei economice globale.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro