Sari direct la conținut

Câți bani a pierdut Mark Zuckerberg după prăbușirea acțiunilor Meta / CEO-ul Facebook iese din clasamentul celor mai bogați oameni ai lumii

HotNews.ro
Mark Zuckerberg, Foto: Hotnews
Mark Zuckerberg, Foto: Hotnews

Mark Zuckerberg ar putea pierde 24 de miliarde de dolari din averea sa personală, una dintre cele mai mari pierderi din istorie înregistrate într-o singură zi, după ce Facebook/Meta și-a ratat țintele de creștere pentru trimestrul 4 al anului trecut, anunță Bloomberg.

Meta, noul nume al companiei lui Mark Zuckerberg, nu a înregistrat nicio creștere a numărului de utilizatori lunari ai Facebook în ultimul trimestru al lui 2021, comparativ cu cel anterior, punând sub semnul întrebării creșterea viitoare a companiei.

Prețul acțiunilor Meta s-a prăbușit cu 20% miercuri seara după publicarea datelor. Dacă această scădere se va menține, Zuckerberg, fondatorul și CEO-ul Meta, va rămâne cu o avere netă de aproximativ 97 de miliarde de dolari după ce aceasta era la 120,6 miliarde de dolari la închiderea piețelor miercuri.

Acest lucru ar însemna că Mark Zuckerberg ar ieși din clasamentul celor mai bogate 10 persoane din lume pentru prima dată după luna iulie 2015.

Una dintre cele mai mari prăbușiri ale averii din istorie

Un declin al averii de 24 de miliarde de dolari într-o singură zi ar fi de asemenea unul dintre cele mai mari înregistrate vreodată, la rivalitate doar cu oscilațiile puternice ale portofoliului deținut de Elon Musk, CEO-ul Tesla și SpaceX.

Musk, cel mai bogat om din lume, a pierdut 35 de miliarde de dolari într-o singură zi din luna noiembrie a anului trecut după ce prețul acțiunilor Tesla s-a prăbușit după ce acesta a făcut un sondaj pe Twitter în care a întrebat dacă să își vândă din acțiunile companiei.

Prețul acțiunilor Tesla a început să scadă puternic imediat după încheierea sondajului la care majoritatea urmăritorilor lui Musk au răspuns cu „da”.

Pentru Facebook însă este așteptat ca problemele să crească în contextul în care alte platforme social media precum TikTok sau Youtube reușesc să atragă tot mai mulți tineri.

Citește și:

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro