Sari direct la conținut

Cum se oglindeste in publicitate confuzia din economie, la sfarsit de 2010? Radu Florescu / Centrade-Saatchi&Saatchi, a discutat online

HotNews.ro
Radu Florescu, Foto: Hotnews
Radu Florescu, Foto: Hotnews

Se spune ca piata de publicitate este o oglinda a economiei. Cum se oglindeste in publicitate confuzia din economia romaneasca in 2010, cu bataie spre 2011? Unul dintre veteranii pietei locale de publicitate, Radu Florescu, fondatorul grupului Centrade/Saatchi&Saatchi, a discutat online cu cititorii HotNews.ro.

  • Intalnirea s-a incheiat

Dupa o scadere de 35-40% a pietei romanesti de publicitate in 2009, comparativ cu anul precedent, publicitarii romani sunt, in general, rezervati si pentru anul in curs, iar pentru anul viitor asteapta semnale mai clare din economie.

Ce mesaje recepteaza ei acum si ce fel de mesaje asteapta? Ce contributie au ei la revitalizarea publicitatii? Ce atitudine au marile companii internationale-clienti de publicitate, pe o piata ramasa in urma multor altora din Europa? Raspunde:

  • Radu Florescu, 49 de ani, a fondat in 1990 compania Centrade, care in 1992 s-a afiliat la reteaua internationala Saatchi&Saatchi. Este CEO al grupului Centrade/Saatchi&Saatchi, care reuneste acum agentia de publicitate Saatchi&Saatchi, agentia media Zenith Media, agentia Saatchi&Saatchi X (BTL), agentia de relatii publice Saatchi&Saatchi PR, Cable Direct si casa de productie Pantone. Este, intre altele, membru fondator al IAA (International Advertising Association) Romania si cofondator Fulbright.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro