Cum vrea sa promoveze MDRT turismul in Romania. Din caietul de sarcini al unei noi licitatii: o tara "cat se poate de verde", cu "o natura nealterata si aproape nevizitata"
„Psst… hai sa-ti spun un secret” sau Romania este o tara „Cat se poate de verde”, cu o „natura nealterata si aproape nevizitata” sunt expresii date drept exemplu pentru textele care ar trebui sa intre in viitoarele reclame de promovare a turismului in Romania, scrie Paginademedia.ro. Sursa citata scrie separat ca intr-o noua licitatie pentru alegerea agentiei de publicitate care sa se ocupe de promovarea brandului turistic s-au inscris trei participanti.
Acestia sunt, potrivit Paginademedia.ro, McCann Erickson Romania, consortiul TBWA Romania-TBWA Paris-TBWA Johannesburg si agentia germana Jung von Matt. Bugetul alocat de minister este de doua milioane de euro, iar in alegerea agentiei se va tine cont si de numarul de premii internationale castigate de companii la festivaluri de publicitate.
Obiectivele campaniei pentru care ministerul organizeaza licitatia sunt cresterea notorietatii Romaniei ca destinatie turistica si cresterea atractivitatii ca destinatie turistica pentru publicul-tinta, respectiv comunicarea elementelor care diferentiaza Romania – natura nealterata, autenticitatea, unicitatea elementelor culturale.
Paginademedia.ro scrie ca in caietul de sarcini apar indicatii despre ce texte trebuie sa contina viitoarele reclame. Printre cele citate de Paginademedia.ro:
- „Patru metode diferite de formulare a elementelor: 1. Accentueaza atributele: „Cat se poate de verde”, „La rascrucea dintre mostenirea latina si cea bizantina”; 2. Accentueaza beneficiile: „Psst… hai sa-ti spun un secret”, „Conectat la natura – reconecteaza-te cu tine insuti”; 3. Identifica grupurile tinta: „Te consideri un explorator si nu ai fost inca in Romania?”, „Turistii merg la Mediterana, calatorii in Romania”; 4. Provoaca: „Globali… ce? Autenticitate romaneasca vie”, „Si credeai ca cunosti Europa”.