Sari direct la conținut

Dacia a inceput comercializarea de masini cu cutie automata in tarile din Golful Persic

HotNews.ro

Grupul Renault a inceput comercializarea de masini Logan si Sandero cu cutie automata in tarile din zona Golfului Persic, atat sub sigla Renault cat si sub sigla Dacia, insa nu a decis daca va aduce aceste masini in Romania pentru ca cererea este inca infima. „Cererea este infima”, a spus directorul general Dacia, Francois Fourmont.

In tari precum Liban, masinile vor fi vandute sub sigla Dacia, iar in altele sub sigla Renault. Cutia automata va fi disponibila pentru motorul de benzina de 1,6l 90CP, iar producatorul a ales tarile arabe pentru ca acolo 80-85% dintre masinile vandute au cutie automata, iar oamenilor nu le pasa atat de mult ca masina consuma mai mult carburant.

Pentru Romania nu s-a luat inca o decizie fiindca pe continent masinile cu cutie automata nu sunt foarte cautate.

Dacia se bazeaza mult pe cererea venita din Germania. Daca pana acum, intr-o luna buna vindea 3.000 de masini la nemti, acum, datorita programului Rabla, livrarile saptamanale vor ajunge la 3.500-4.000 de masini, insa exista pericolul ca Dacia sa nu poata face fata cererii.

Fourmont spune ca dealerii de masini din Germania estimeaza ca programul Rabla se va incheia pe la jumatate lui iunie, insa nemtii care primesc o prima de casare de 2.500 de euro se pot inscrie simultan la mai multe marci si iau masina care e disponibila prima, fara sa astepte pentru una care nu le este livrata imediat.

Fourmont a spus ca e putin probabil ca Dacia sa mareasca din nou productia decat daca isi revin toate pietele europene, fiindca succesul din Germania poate fi unul trecator.

Inainte de concediile de vara va fi adusa motorizarea de 1,2 l benzina pe Sandero si Logan, iar in iunie Sandero va fi disponibil si cu motoare diesel.

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro