Sari direct la conținut

Dacia a lansat o serie limitata de Sandero care dispune de telefon cu touch-screen si GPS

HotNews.ro
Bordul Sandero Orange, Foto: Hotnews
Bordul Sandero Orange, Foto: Hotnews

​Dacia a lansat o serie limitata a modelului Sandero ce are ca tema de baza culoarea oranj si vine in „standard” cu un telefon cu touch-screen, GPS si camera foto de 5 MP produs de taiwanezii de la Gigabyte. Dacia estimeaza ca va vinde cel putin 1.000 de unitati din acest model care dispune de motor pe benzina de 1,2 litri si costa 9.200 euro, a spus directorul de marketing al marcii, Mihai Bordeanu. Vanzarile Dacia in tara au scazut cu 27%, iar constructorul incearca sa atraga clienti cu astfel de editii limitate, la anul urmand inca doua, una tot pentru Sandero si alta pentru Duster.

Editia lansata acum este in colaborare cu operatorul telecom Orange si tocmai de aceea exista insertii, stickere si centuri de siguranta de culoare portocalie. Amanuntul cel mai interesant tine de faptul ca pe bord este un telefon cu ecran tactil de 3,2 inch, camera de 5 MP si GPS incorporat. Terminalul produs de compania taiwaneza Gigabyte este vandut sub numele Orange Boston, iar „la liber” ar costa cam 200 de euro. Telefonul adus pe piata in primavara are sistem de operare Google Android.

Sandero serie limitata Orange are motor pe benzina de 1,2 litri, 75 CP si dispune in „standard” de ABS, aer conditionat, asistenta la franarea de urgenta, airbag frontal pentru sofer si pasagerul din fata si centuri de siguranta portocalii. Dacia estimeaza ca va putea vinde 1.000 de unitati si va mai lansa editia cu inca o motorizare daca va fi cerere.

Compania a mai lansat in mai o serie limitata pentru Logan, Sandero si MCV la care domina culoarea neagra, iar la anul, spre final, vor urma alte doua serii: una pentru Sandero si alta pentru Duster. Seriile limitate sunt „artificii” de marketing pentru ca desi designul nu difera si nu se fac modificari tehnice, ele vin cu diverse dotari sau ornamente inedite ce ar putea atrage clienti care poate altfel nu ar fi interesati de masina.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro