Sari direct la conținut

DCS a investit circa 400.000 euro in deschiderea unui dispecerat national de suport clienti in Campulung Muscel

HotNews.ro

Operatorul de telecomunicatii Digital Cable Systems a lansat in Campulung Muscel un dispecerat national de suport tehnic si comercial pentru clienti, in urma unei investiti de circa 400.000 euro, a anuntat miercuri operatorul. Dispeceratul are in prezent 20 de angajati si deserveste momentan clientii individuali pentru serviciile de TV analogic si digital ai operatorului.

„Asa cum este constituit in prezent, dispeceratul AKTA deserveste toti clientii individuali pentru serviciile de TV analogic si digital si este in plina dezvoltare pentru serviciile de internet si telefonie”, a declarat Dinu Malacopol, directorul executiv al DCS.

Citeste comunicatul integral, aici.

Infiintat in 2005, prin fuziunea mai multor companii de cablu, grupul DCS ofera in prezent servicii TV prin cablu, solutii de transmisiuni date si acces internet, precum si telefonie fixa, atat pe segmentul business cat si pe cel al clientilor rezidentiali. DCS opereaza in piata prin AKTA, companie care se adreseaza exclusiv consumatorilor individuali si Dial Telecom, cu servicii de telecomunicatii pentru companii. Pana in prezent, AKTA furniza servicii triple-play prin cablu (TV/ Internet/ Telefonie), precum si televiziune prin satelit direct-to-home (DTH), oferind inclusiv transmisiuni in format HD.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro