Draftfcb a castigat pitch-ul JTI pentru brandul Camel
Agentia Draftfcb a castigat pitch-ul organizat de Japan Tobacco International Romania (JTI) pentru contul Camel, aceasta urmand sa ofere servicii de strategie si creatie, sa dezvolte si sa implementeze programe de BTL, se arata intr-un comunicat al companiei. Draftfcb va incepe implementarea conceptelor creative pentru Camel in cea de-a doua parte a acestui an.
„A fost o competitie stransa in care am intrat cu mult entuziasm. Sunt mandra de colegii mei, care au format o echipa energica si foarte creativa pe parcursul celor trei luni de zile in care s-a muncit pentru acest pitch. A fost un proiect dificil, dar rezultatul ne-a rasplatit din plin eforturile”, a declarat Andrada Seitan, new business director Draftfcb.
Camel este unul dintre principalele branduri premium detinute de compania Japan Tobacco International, cu o istorie ce dateaza din 1913.
Draftfcb s-a nascut prin fuziunea dintre una din cele mai vechi agentii de publicitate din lume – Foote Cone & Belding (FCB) si DRAFT. In Romania, Foote Cone & Belding (FCB) are zece ani de activitate.
Foote Cone & Belding (FCB) a fost infiintata in 1873 la Chicago si este a treia dintre cele mai vechi agentii de publicitate din lume. Draft a inceput ca agentie de marketing direct, in 1978. In 2006, Interpublic Group a hotarat ca la nivel international FCB si Draft sa se uneasca si sa se transforme in Draftfcb. Compania are peste 9000 de angajati in intreaga lume, reteaua cuprinzand 180 de birouri in 110 tari.