Efectele crizei: Un profesor din Idaho vinde spatiu publicitar pe lucrarile de control ale elevilor
Un profesor de liceu din estul statului Idaho vinde spatiu publicitar pe lucrarile de control si pe temele elevilor, informeaza AP. Jeb Harrison, care preda istoria si stiintele economice, a afirmat ca a oferit reclama celor de la Molto Caldo Pizzeria pentru a economisi bani si a-i invata pe copii ce inseamna publicitatea.
AP precizeaza ca Harrison a incheiat un contract cu o pizzeria locala iar fiecare lucrare de control, test sau tema pentru elevi are tiparita o reclama cu litere rosii pe care scrie „Pizza de 35 de cm de la Molto, fiecare toping costa doar 5 dolari”.
Harrison a declarat ca ideea i-a venit dupa ce directiunea scolii a decis recent sa reduca numarul de coli de hartie pe care profesorii le pot folosi. „Am vrut sa gasesc o modalitate prin care sa economisesc bani. Trebuie sa vindem spatiu publicitar pentru anuarul clasei, pentru ziarul scolii. Nu cred ca reclama aceasta mica va schimba atitudinea elevilor”, a afirmat dascalul.
Profesorul a contactat unul dintre restaurantele locale, reusind astfel sa le asigure elevilor hartie pana la inceputul anului scolar viitor. Proprietarul pizzeriei din Pocatello, Dan McIsaac, a achizitionat coli de hartie in valoare de 315 dolari si a platit ca reclama restaurantului sau sa apara pe toate colile.
Conducerea scolii nu a fost incantata de ideea profesorului, afirmand ca initiativa incalca politica districtului de a nu face reclama companiilor, insa a cedat dupa ce Harrison a afirmat ca reclama va ajuta copiii sa inteleaga o serie de evenimente din trecut, precum Marea Depresiune din anii’ 30.
AP precizeaza ca profesori din intreaga America incearca sa gaseasca modalitati pentru a face fata crizei economice, insa vinderea de spatiu publicitar pe lucrarile de control reprezinta o idee unica.