Elena „Bardot”
Peter Murray este o marca de imbracaminte si accesorii infiintata in urma cu aproape doua decenii in Portugalia de catre designerul Paulo Pinto. Prezent ieri la Cluj, acesta a precizat ca produsele sale au fost concepute pe patru linii: Sport, Classic, Concept si Exclusive. Desi lansarea a avut loc ieri, magazinul cu produse marca Peter Murray era deja deschis de citeva zile in Polus Center.
„Ne-am gindit initial sa ne lansam mai intii la Bucuresti, insa mall-ul pentru care optasem acolo nu a fost inca deschis si apoi am realizat ca piata de la Cluj este mult mai aproape de targetul nostru“, a declarat Ioana Caragui, director Peter Murray Romania.
„Multi dintre cei care ne-au trecut deja pragul s-au aratat incintati ca de acum pot sa cumpere articole pe care le gaseau numai in alte tari. Chiar formatul Polus Center este cel pe care il urmarim, cu ambianta relaxanta si atmosfera familiala“, a adaugat aceasta.
Preturile produselor le claseaza la clasa de mijloc, fiind accesibile si pentru ca sint comercializate direct de producator.
Paulo Pinto le-a dat credit colaboratorilor sai din Romania in alegerea Elenei Basescu drept vedeta a prezentarii de moda de la Cluj
Ceremonia de lansare a avut loc aseara, in clubul Midi, cu o prezentare a colectiei de toamna-iarna 2007-2008 si un show sustinut de Horia Brenciu.
Vedeta serii a fost, insa, Elena Basescu, fiica cea mica a presedintelui Romaniei, care a purtat o rochie neagra, grea de aproximativ 3 kilograme, cu cristale Swarovsky, realizata in stilul celor cu care facea furori celebra Brigitte Bardot.
„Nu o cunosc pe Elena Basescu, nu stiu nici macar daca este draguta sau nu. Stiu cine este, insa a fost alegerea agentiei din Romania cu care lucram“, a declarat Paulo Pinto la conferinta de presa de la prinz.
Se cauta o vedeta din Romania
Oficialii Peter Murray au precizat ca prioritatea lor este sa se impuna pe piata romaneasca, urmind lansari si in orase ca Tirgu-Mures sau Craiova. Se are in vedere, insa, si alegerea unei personalitati din Romania care sa reprezinte imaginea brandului portughez. De asemenea, clujenii vor avea parte in viitor de prezentari de moda si evenimente organizate de acestia.
„Concurentul nostru direct in Europa este Maximo Dutti si avem avantajul ca nu a ajuns inca aici…“, a declarat designerul portughez, care a recunoscut ca nu cunoaste nici un creator de moda din Romania.