Sari direct la conținut

Elena Udrea: OSIM si autoritatea europeana in domeniu au decis ca brandul turistic al Romaniei este original

HotNews.ro
Brandul turistic al Romaniei, Foto: Hotnews
Brandul turistic al Romaniei, Foto: Hotnews

​Verificarea la nivel international a logo-ul brandului turistic al Romaniei elaborat de consortiul cu care a colaborat Ministerul Dezvoltarii – „frunza nefericita” (n.r.)– a avut un final fericit, dupa cum a declarat astazi Elena Udrea, ministrul de resort. OSIM si Oficiul pentru Armonizarea Pietei Interne (organismul corespondent european) au decis ca logo-ul este original. Udrea le-a mai spus jurnalistilor ca „persoana despre care ati spus ca a creat o frunza asemanatoare a dat o declaratie ca nu este un produs identic”.

Potrivit acesteia, brandul turistic a fost declarat cu aproximativ o luna in urma de catre OSIM original si unic pe piata romaneasca, iar pe 28 octombrie a trecut si faza de verificare la nivel international, la OHIM (The Office of Harmonization for the Internal Market). „Nu avem nicio opozitie la nivel international”, a spus Udrea.

Potrivit MDRT, designerul belgian Tom Nulenscaruia i-a fost atribuita „frunza” originala a transmis o declaratie Ministerului in care spune ca desenul din brandul turistic nu ii apartine.

Asadar, brandul turistic va fi utilizat si promovat in cadrul campaniei pe care MDRT o va derula pe Facebook.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro