Elevate isi revendica cea mai mare campanie in lift: 140.000 de euro
Cea mai mare campanie publicitara in lift inregistrata in Romania a fost anuntata, marti, de agentia indoor specializata in astfel de reclame, Elevate. Potrivit unui comunicat al companiei, clientul Profine Romania, importator unic al marcilor de tamplarie PVC Trocal si Kommerling, va investi in aceasta campanie 140.000 de euro in 2008.
Pentru aceasta campanie au fost alese 1000 de lifturi din blocuri de locuinte din Bucuresti. Comunicatul Elevate il citeaza pe Octavian Pascu, coordonator de marketing al Profine, potrivit caruia „Asocierea marcilor noastre cu reclama in lift este una fireasca, deoarece ne aduce aproape de clienti si de apartamentele in care se simte nevoia reinnoirii tamplariei.”
„Alocarea acestui buget reprezinta inca un semnal important pentru dezvoltarea publicitatii indoor din Romania”, afirma la randul sau Tudor Maxim, director general Elevate.
Elevate concureaza pe piata indoor din Romania, concentrata indeosebi in capitala, cu Oops Media, Indoor Media, Brand Management si Monopoly Media.