Sari direct la conținut

Euroline lanseaza un card de afinitate

Euroline Retail Service impreuna cu Fashion Targets Breast Cancer vor lansa saptamana viitoare primul card nebancar de afinitate: Euroline Style.

Cardul Euroline Style va fi primul card nebancar de credit cu care se vor putea face cumparaturi contribuind in acelasi timp si la atingerea unui scop nobil: finantarea luptei impotriva cancerului la san. Practic, un anumit procent din valoarea fiecarei tranzactii la comercianti se duce automat in contul unei fundatii.

Prin utilizarea cardurilor la cumparaturi, posesorii de Euroline Style pot ajuta la cresterea fondurilor pentru combaterea cancerului la san, fara a fi nevoie sa faca donatii.

Singurul card bancar de afinitate a fost lansat in martie 2005 de catre Romexterra impreuna cu Sindicatul National al Functionarilor Publici pentru a oferi servicii financiare membrilor de sindicat. Ca particularitate, unica pe piata romaneasca, cardul Romexterra are imprimata si poza posesorului, putand astfel sa fie folosit si pe post de legitimatie pentru membrii SNFP.

Primele carduri Euroline au fost emise in mai 2004. In prezent, compania are in circulatie peste 400.000 de carduri valide.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro