Eurostar a resetat parolele clienților după un atac al hackerilor
Eurostar a resetat parolele de conectare ale clienților după ce a detectat încercările de a sparge un număr nespecificat de conturi.
Serviciul feroviar a declarat că i-a anunțat deja pe cei ale căror conturi au fost vizate. Firma a refuzat să spună dacă vreunul dintre atacurile hackerilor a avut succes, dar a declarat că detaliile de plată nu au fost afectate.
„Credem că aceasta este o încercare automată neautorizată de a accesa conturile clienților”, a declarat un purtător de cuvânt pentruBBC.
„Ca rezultat, am blocat accesul și am cerut clienților să-și schimbe parolele ca măsură de precauție. În mod deliberat, niciodată nu păstrăm niciun fel de informații privind cardul bancar, astfel încât nu există posibilitatea de a compromite cardul de credit sau detaliile de plată”, a adăugat el.
Compania a declarat că atacurile au avut loc între 15 și 19 octombrie și au implicat un „număr redus” de adrese de protocol (IP).