Evolutia veniturilor si a numarului de abonati TV, internet si telefonie fixa ai UPC Romania la 31 martie 2016
UPC Romania a castigat 67.300 de noi abonati in ultimul an, ajungand la un numar total de 1.245.100 clienti la sfarsitul primului trimestru din acest an, arata datele grupului Liberty Global. Scaderea numarului de abonati la televiziunea analogica prin cablu si la televiziunea prin satelit a fost compensata de cresterea numarului de abonati la televiziunea digitala prin cablu, astfel ca numarul abonatilor TV ai UPC a crescut la 1.234.500 abonati. Operatorul a trecut de 500.000 de abonati la internet si 415.000 clienti de telefonie fixa.
- Evolutia numarului de clienti UPC la 31 martie 2016 fata de sfarsitul anului 2015:
Abonati TV – 1.234.500 abonati, in crestere cu 100 abonati fata de sfarsitul anului 2015. Dintre acestia:
– 606.700 de abonati aveau televiziune digitala prin cablu, in crestere cu 13.500 de abonati,
– 282.200 de abonati aveau televiziune analogica prin cablu, in scadere cu 8.400 abonati si
– 345.600 de abonati aveau televiziunea digitala prin satelit, in scadere cu 5.000 de abonati.
Daca UPC va continua sa scada pe satelit, Orange Romania ar putea sa ajunga numarul 3 pe piata DTH, in conditiile in care in luna aprilie Orange avea 300.000 de abonati DTH.
Potrivit datelor anuntate marti, in primele trei luni din acest an, „UPC a atras peste 13.500 noi abonamente de televiziune digitala, ceea ce face ca la 31 martie totalul pe acest segment sa fie de 606.700. Cresterea anuala pe acest segment este de 9% (aproximativ 50.000 de noi abonati). Peste 68% dintre clientii de televiziune UPC sunt abonati ai televiziunii digitale, iar dintre acestia, peste 35% beneficiaza de calitatea televiziunii HD”.
Abonati Internet:500.600 de abonati, in crestere cu 11.800 abonati fata de sfarsitul anului 2015. UPC a adaugat 56.600 de noi abonamente de internet de la an la an, ceea ce reprezinta o crestere anuala de aproximativ 13%.
Abonati de telefonie fixa: 415.600 abonati, in crestere cu 11.300 abonati fata de sfarsitul anului trecut. Fata de primul trimestru din 2015, segmentul de voce a inregistrat o crestere anuala de peste 32%.
- „In acest an vom continua drumul inovatiei, pentru a aduce internetul si televiziunea la cele mai inalte standarde pentru clientii nostri, in acelasi timp, investind in extinderea retelei intr-un ritm si mai sustinut”, a declarat Robert Redeleanu, CEO UPC Romania.
Veniturile in lei au crescut cu 9,7% la 168,6 milioane de lei
Compania a anuntat ca evolutia pozitiva a nulaui de clienti si a abonamentelor s-a reflectat si in cresterea veniturilor. Astfel, in primul trimestru al acestui an, UPC Romania a inregistrat venituri de peste 168,6 milioane lei, ceea ce reprezinta o crestere cu 9,7% fata de aproape 153,7 milioane lei in trimestrul similar al anului trecut. In USD, veniturile companiei in primul trimestru din 2016 au fost de 41,4 milioane dolari, comparativ cu 38,9 milioane dolari in acelasi trimestru din 2015.