Sari direct la conținut

Exemplu cinic de hijack marketing: O firmă s-a promovat profitând de cazul Caracal

HotNews.ro
Exemplu cinic de hijack marketing: O firmă s-a promovat profitând de cazul Caracal

Un comerciant de piese auto a abuzat de conceptul de hijack marketing și a trimis un email care anunță potențialii clienţi că vor avea reduceri din cauza „monstrului din Caracal”. Conceptul de hijack marketing se referă la momentul în care o companie profită de un eveniment deja existent pentru a crește popularitatea brandului său. Totuși, nu fiecare eveniment viral se pretează acestui concept: un comerciant de piese auto a trimis un email prin care îi anunță pe potențialii clienţi că monstrul din Caracal le-a ”omorât preţurile”, în încercarea de a promova o campanie de reduceri.

Citește mai departe și comentează pe StartupCafe.ro….

Alegeri 2024: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro