Sari direct la conținut

fanatik.ro: Ce a reușit să comunice PSD-ul cu lista de cumpărături a lui Marcel Ciolacu. „Au o problemă cu privire la percepția asupra guvernării"

fanatik.ro
Ce a reușit să comunice PSD-ul cu lista de cumpărături a lui Marcel Ciolacu, Foto: Colaj fanatik.ro
Ce a reușit să comunice PSD-ul cu lista de cumpărături a lui Marcel Ciolacu, Foto: Colaj fanatik.ro

​​Așa cum era de așteptat, recenta postare a lui Marcel Ciolacu în care a arătat ce cumpărături a făcut cu mai puțin de 100 de lei a stârnit o grămadă de răspunsuri negative și ironii, în special în mediul online. Au fost zeci de persoane care au subliniat că produsele cumpărate de către liderul PSD, ulei, salam, ceapă, mere, salată verde, castraveți, pateu, pâine, 10 ouă, cartofi, telemea, zahăr și o bere, nu ajung nici măcar pentru o singură zi unei familii cu copii. Experții în comunicare politică spun că social-democrații își pregătesc mesajul economic pentru anul electoral 2024, iar scopul lor imediat este schimbarea percepției negative asupra guvernării.

„Am fost la cumpărături și am luat ce aveam nevoie: salată, castraveți, ceapă și niște cartofi, mere, pateu Ardealul, salam Săsesc, ulei și zahăr, ouă, iaurt, telemea de oaie și o bere Ursus – produsă la Buzău… total 93.50 de lei. E drept, am uitat să iau roșii, dar tot mă încadram în 100 de lei!”, a scris sâmbătă pe pagina sa de Facebook, premierul Ciolacu. Postarea a dat naștere la zeci de reacții critice, oamenii reproșându-i că din alimentele cumpărate nu poți să faci nici măcar o ciorbă, că sunt insuficiente pentru mai mult de o zi, ba chiar că te poți strica la stomac dacă amesteci merele, iaurtul și berea.

Citește mai mult pe fanatik.ro

Articol susținut de fanatik.ro

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro