Sari direct la conținut

fanatik.ro: Kaufland România, prins cu minciuna. Confirmarea oficială: „Au încălcat regulile. Certificarea lor nu a fost folosită corect"

fanatik.ro
Kaufland România, Foto: Colaj fanatik.ro
Kaufland România, Foto: Colaj fanatik.ro

​​La începutul anului, Kaufland România dădea startul unei campanii publicitare cu titlul „Prima companie din România certificată Zero Waste”. În cadrul unei conferințe de presă a companiei, câteva activiste de mediu au protestat afișând mesaje de tipul „Recordul la Greenwashing = Kaufland” .

Ulterior, mai multe persoane și-au exprimat nemulțumirea față de campania publicitară a companiei, susținând că mesajul este unul parțial fals. Că sloganul a fost special formulat pentru a sugera indirect despre Kaufland că nu produce niciun fel de deșeu – deci zero waste. Că acest lucru nu este adevărat, o recunoaște și compania care şi neagă acuzațiile de greenwashing, spunând despre campania de marketing că „nu pretinde că avem statutul de companie zero waste pe toate fluxurile de afaceri”.

Citește mai mult pe fanatik.ro

Articol susținut de fanatik.ro

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro