Sari direct la conținut

Farmec – Superbrand-ul ce a câștigat inima a milioane de români

Farmec – Superbrand-ul ce a câștigat inima a milioane de români
Foto: Farmec

Peste 100 de ani de istorie au transformat Farmec în unul dintre cele mai importante branduri de cosmetice din România. Dincolo de acest fapt, confirmat, în timp, de vânzări, studii de notorietate sau rezultatele obținute în departamentul propriu de Cercetare-Dezvoltare, există milioane de amintiri create de românii care folosesc, din generație în generație, produsele fabricate la Cluj. Această legătură deosebită a fost recunoscută oficial, recent, prin statutul de Consumer Superbrand 2024-2025 obținut de Farmec, o nouă distincție care confirmă valoarea și încrederea de care brandul de cosmetice exclusiv românesc se bucură.

Pentru marea majoritate a românilor, Farmec este brandul cu care au crescut și pe care l-au dus mai departe atunci când și-au întemeiat propriile familii. Este un brand pe care îl folosesc, astăzi, chiar și copiii lor. Farmec are o istorie care începe în 1889 și este un brand ce a reușit să se mențină relevant, în timp, pe o piață competitivă prin adaptarea la cerințele -mereu în schimbare ale pieței și prin inovație, fără să-și piardă esența.

Puțini știu că Farmec a produs, în 1969, primul deodorant spray din România și că, încă din anii ’90, este lider în vânzările de produse depilatoare. În prezent, Farmec continuă să lanseze produse noi pe piață, dar păstrează și consacratele formule clasice, care au cucerit încrederea românilor ani la rând.

Pentru consumatori, Farmec înseamnă accesibilitate și calitate. Este brandul care nu dezamăgește prin rezultate și nu amăgește prin promisiuni. Produsele Farmec sunt eficiente, adaptate nevoilor reale ale oamenilor, nu doar trendurilor. De la formula produselor  și până la comunicarea onestă și directă, brandul reușește să rămână aproape de consumatori.

De asemenea, atunci când publicul român a adoptat o atitudine mai responsabilă față de mediul înconjurător, Farmec a reacționat imediat și a creat un sistem ușor pentru ca ambalajele sale, deja reciclabile, să ajungă direct la centrele de specialitate. În paralel, compania clujeană s-a asigurat că folosește ingrediente sigure și formule prietenoase cu mediul. În 2020, când consumatorii se confruntau cu incertitudinile generate de pandemie, Farmec a fost unul dintre brandurile care și-a reorientat eforturile de producție pentru a crea dezinfectanți și produse de igienă, contribuind concret la protejarea comunității. Sunt doar câteva exemple ce demonstrează că brandul Farmec e mereu deschis să asculte, să înțeleagă nevoile consumatorului și mai ales să se adapteze lor.

Statutul de Consumer Superbrand confirmă ceea ce milioane de clienți știau deja: Farmec este un brand autentic, valoros și de încredere. E o recunoaștere a calității produselor, a grijii față de consumatori și a capacității de a evolua, ca business, fără a lăsa deoparte ceea ce înseamnă factorul uman, al cărui aport se reflectă asupra oricărui detaliu.

Într-o piață plină de opțiuni, oamenii vor continua să aleagă Farmec pentru că au siguranța că pot cumpăra produse pentru care nu s-au făcut compromisuri. Multe branduri vin și pleacă, dar Farmec rămâne. Nu în ultimul rând, Farmec va însemna întotdeauna o „picătură” de mândrie națională pentru fiecare consumator român care alege produsele unui brand construit cu pasiune, știință și respect chiar aici, în România.

Sigla Superbrands pe eticheta produselor Farmec este o confirmare că alegerea pe care clienții o fac este una corectă. Iar Farmec va continua să fie aici, cu o viziune clară și aceeași bucurie de a fi alături de oameni, pentru mulți ani de acum înainte.

Articol susținut de Superbrands

Alegeri 2025: Vezi aici prezența și rezultatele LIVE pe hartă și grafice interactive.
Sondaje, Comparații, Informații de la celelalte alegeri. Toate datele esențiale pe alegeri.hotnews.ro.
INTERVIURILE HotNews.ro