Sari direct la conținut

Financial Times si The Economist – printre cele mai mari branduri media in viata elitei de afaceri europene

HotNews.ro

Cele mai mari branduri media in viata elitei de afaceri europene sunt Financial Times, The Economist, Harvard Business Review si Sky News, potrivit studiului BE:Europe din 2009 citat de MediaWeek. Studiul BE:Europe este realizat de 35 de ani si aduna opinii cu privire la media si marketing de la 455.947 manageri de top din Europa.

Studiul arata ca Financial Times a fost singurul cotidian pan-european care si-a majorat numarul de cititori din randul grupului selectat, in ultimele 12 luni. Astfel, 14,7% din managerii intervievati citeau Financial Times. Acesta este urmat de Wall Street Journal Europe cu o cota de 2,4%, International Herald Tribune cu 1,7% si USA Today – 1,6%.

Scaderea numarului de cititori a fost contrabalansta de cresterea traficului pe site-urile acestor publicatii. Cel mai important avans a fost consemnat de WSJ.com (+23%), IHT.com (+20%) si FT.com (17.5%).

Cel mai citit saptamanal in randul elitei de afaceri europene este The Economist, care si-a mentinut cota de 12,3%, in vreme ce numarul de cititori ai Time, Business Week si Newsweek a urcat, ajungand la o cota de 7%, 4,7%, respectiv 4,5%.

De asemenea, o crestere a numarului de cititori se remarca si in randul lunarelor din cele 17 tari luate in calcul in acest studiu. Cei mai multi cititori din randul elitei de afaceri ii avea Harvard Business Review (9,4%), urmat de National Geographic (8,5), Euromoney (2,7%), Bloomberg Markets Magazine (2,6%) si Institutional Investor (1,6%).

In cazul titlurilor bilunare, Forbes a redus din diferenta fata de Fortune, fiind citit de 2,8% dintre cei intervievati, fata de 3,2% in cazul Fortune.

Site-ul BBC continua sa aiba cei mai multi vizitatori, 21,4% dintre cei intervievati, urmat de FT.com (12,5%), CNN.com (8,7%) si Sky News (7,8%).

Clasamentul se inverseaza insa in cazul posturilor TV, Sky News fiind privit de 6,3% dintre manageri, plasandu-se inaintea CNN International (4,2%), Discovery Channel (4%) si BBC World News (3,3%).

Aproape 60% dintre cei 455.947de respondenti ai acestui studiu sunt directori executivi care au un venit mediu anual de 161.000 euro.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro