Sari direct la conținut

Fiscul a pregatit peste 600.000 de euro pentru o campanie media TV de constientizare a necesitatii platii taxelor si impozitelor

HotNews.ro

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) vrea sa cumpere servicii de difuzare TV a aunui spot video de constientizare si educare fiscala a contribuabililor, contract finantat cu fonduri UE si estimat la peste 2,6 milioane lei (cu TVA – 605.000 euro), potrivit unui anunt publicat vineri in Sistemul Electronic de Achizitii publice (SEAP). Spotul video are 30 de secunde si urmeaza sa fie difuzat pe minim sase posturi TV, dintre care doua posturi de stiri, pentru o perioada de trei luni.

  • „Avand la baza cercetarea sociologica efectuata de A.N.A.F. in anul 2013, conform modelului teoretic, exista doua dimensiuni care definesc interactiunea dintre autoritatile fiscale si contribuabili: increderea in autoritati si perceptia asupra puterii autoritatilor de a controla contribuabilii. In functie de combinatia celor doua dimensiuni, comportamentul contribuabilului poate fi de conformare voluntara, conformare silita sau neconformare.
  • Astfel,  se urmareste construirea unei imagini publice a A.N.A.F. in deplina concordanta cu profilul si asteptarile sau cerintele contribuabililor si adaptata realitatilor curente din domeniul administrarii fiscale. Campania trebuie sa genereze un impact semnificativ pe termen mediu si lung, in sensul cresterii gradului de intelegere de catre contribuabili a necesitatii platii obligatiilor fiscale, a conformarii voluntare a acestora la declarare si plata a impozitelor, taxelor si altor contributii sociale, in general a accentuarii civismului fiscal/educarii publicului in contextul unei presiuni fiscale crescande”, se arata in caietul de sarcini al licitatiei (vezi documentul atasat).

Prestatorul va asigura difuzarea TV a unui spot video de 30 de secunde pe un mix de posturi TV generaliste si de stiri dintre primele 14 posturi cu audienta nationala pe o perioada de trei luni calendaristice consecutive, in intervalul orar: 6.00-24.00, pentru grupa de varsta 18+, conform Studiului de audienta ARMA pe o perioada de 3 luni calendaristice consecutive din ultimele 5 luni calendaristice anterioare datei depunerii ofertelor.

Mixul TV va cuprinde minim 6 posturi TV, dintre care minim 2 posturi de stiri. Se va avea in vedere realizarea unui numar minim de 2000 de difuzari ale spotul TV pe mixul propus, pe o perioada de trei luni calendaristice consecutive.

Conform anuntului de licitatie (cu numarul 155189 / 31.10.2014) termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 05.12.2014. Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 11.12.2014. In aceeasi zi va avea loc si deschiderea ofertelor.

Aceasta licitatie este parte a unui program mai larg al Fiscului. Astfel, in luna iulie din acest an, ANAF a lansat o licitatie (numar anunt 151978 / 05.07.2014) pentru achizitia de servicii de creatie, servicii de productie, servicii de instruire si servicii de organizare evenimente privind campania de constientizare si educare fiscala a contribuabililor. Contractul este finantat cu fonduri UE si are o valoare estimata de 3,16 milioane lei (circa 720.000 de euro, inclusiv TVA). Durata acestui contract este de 7 luni de la data atribuirii.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro