Flamingo International investeste 500.000 de euro intr-o noua platforma de e-commerce
IBM WebSphere Commerce asigura, in acelasi timp interactiunea directa cu clientii si cu alte companii, dar si interactiunea indirecta cu acestia, prin canalele de distributie partenere, permitand chiar implementarea ambelor optiuni in mod simultan.
Conform reprezentantilor Grupului Flamingo International, noua platforma nu ofera doar posibilitatea de a derula un nou tip de business printr-un singur canal, ci reprezinta o oportunitate de a a optimiza afacerile derulate prin toate canalele, si de a oferi asistenta clientilor.
Platforma ofera o infrastructura bazata pe o platforma unitara care permite administrarea unor site-uri web complexe, specializate in comertul online business-to-business si business-to-consumer.
Alaturi de platforma WebSphere Commerce, Flamingo International va utiliza un program aditional, IBM Sales Center. In ceea ce priveste volumul tranzactiilor, noua platforma va avea posibilitatea de a sustine mii de tranzactii pe ora.
De asemenea, platforma IBM WebSphere Commerce va putea fi imbunatatita in viitor, prin activarea unor noi optiuni, in functie de nevoile pietei si ale clientilor.