FOTOGALERIE/UPDATE Bulevardul Magheru din Bucuresti, impodobit cu brandul "T" al Deutsche Telekom, sub care vor opera Romtelecom si Cosmote din aceasta luna
Bulevardul Magheru din Bucuresti a fost impodobit cu zeci de cuburi de culoarea magenta pe care este inscris brandul „T” al grupului german Deutsche Telekom, pentru a marca trecerea Romtelecom si Cosmote la noul brand sub care vor opera din aceasta luna pe piata locala, respectiv Telekom Romania. Cei doi operatori, controlati indirect de grupul german, vor marca trecerea la noul brand printr-o serie de evenimente ce vor avea loc simultan in Bucuresti, Iasi, Cluj-Napoca si Berlin, sambata, 13 septembrie.
Incepand cu jumatatea lunii septembrie, Romtelecom si Cosmote Romania vor comunica sub acelasi brand: Telekom Romania, in timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications SA (in loc de Romtelecom SA), respectiv Telekom Romania Mobile Communications SA (in loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications SA).
UPDATE Reprezentantii Romtelecom si Cosmote pentru HotNews.ro:
- „Cele peste 700 de decoratiuni amplasate pe Bulevardul Magheru sunt menite sa introduca consumatorul in lumea Telekom, prezentandu-i, intr-un mod inedit, principalele elemente de identitate vizuala. In seara zilei de 12 septembrie, cuburile se vor aprinde, de la Piata Romana pana la Universitate. Astfel, inima Capitalei va deveni Magenta.
- Intreaga campanie de comunicare include initiative inovative in toate canalele media. De altfel, inovatia face parte din AND-ul noului brand.
- O serie de proiecte speciale vor fi implementate in viitor, atat in Bucuresti, cat si in restul tarii, insa ne rezervam placerea sa va surprindem din nou la momentul respectiv”.
Trecerea la noul brand va fi marcata printr-o serie de evenimente dedicate, ce vor avea loc in Bucuresti (Piata George Enescu), Iasi (Esplanada Palatul Culturii) si Cluj-Napoca (Piata Unirii), in data de 13 septembrie. Toate evenimentele din orase vor fi conectate, printr-o transmisiune in direct de la evenimentul de lansare ce are loc si in Berlin.
Show-ul interactiv va fi prezentat de Smiley si Pavel Bartos si consumatorilor li s-a pus la dispozitie o aplicatie – HAI! (atat in Play Store cat si in App Store) prin care vor putea „sa voteze urmatoarele piese ce vor fi interpretate pe scena, sa fie parte din cel mai mare ‘share-fie’, sa participe la primul karaoke interactiv intre orase si sa fredoneze melodii consacrate alaturi de cantareti apreciati si trupe renumite, cum ar fi Inna (Bucuresti), Horia Brenciu (Cluj-Napoca) si 3SudEst (Iasi)”, se arata intr-un comunicat de presa transmis in 2 septembrie de cei doi operatori.
Romanii sunt asteptati la aceste evenimente sambata, 13 septembrie, incepand cu ora 18:00, intrarea fiind libera. Mai multe informatii pe fanmagenta.ro.
Operatorii romani sunt controlati de grupul elen OTE, care la randul sau este controlat de grupul german Deutsche Telekom, care detine 40% din actiuni. Pentru a pune in practica schimbarile implicate de noul brand comun, peste 2.000 de persoane lucreaza la peste 100 de proiecte de marketing, vanzari, IT, resurse umane sau din domeniul imobiliar.
43 de magazine corporate vor fi renovate in intregime in acest an, in linie cu identitatea si grafica noului brand. Cei doi operatori vor avea un singur call centre, un singur website si o singura prezenta in social media pentru toti utilizatorii de servicii fixe sau mobile.
Romtelecom este unul dintre cei mai mari operatori locali de telecomunicatii. Actionari sunt grupul elen OTE – 54,01% si Ministerul pentru Societatea Informationala – 44,99%. Anul trecut, compania a raportat venituri totale de 609,5 milioane de euro, in scadere cu 1,6% fata de 2012, scrie Mediafax. Profitul operational inainte de dobanzi, taxe, deprecieri si amortizari (EBITDA) a fost de 147,7 milioane de euro la nivelul intregului an, in scadere cu 11,1% comparativ cu 2012.
Cosmote Romania este al treilea jucator de pe piata de telefonie mobila, dupa Orange Romania si Vodafone Romania, potrivit agentiei de presa. In 2013, veniturile au scazut cu 0,9%, la 458,5 milioane de euro. Profitul operational pro forma inainte de dobanzi, taxe, deprecieri si amortizari (EBITDA) a fost 119 milioane de euro, cu aproape 1% mai redus fata de 2012. Operatorul mobil are ca actionari pe Cosmote Group, parte a OTE Group – 70% si Romtelecom – 30%.