Sari direct la conținut

Friends Advertising isi transforma blogul in "revista online de cunoastere a consumatorului"

HotNews.ro

Fostul blog al agentiei Friends Advertising, FishingtonPost.ro, s-a relansat ca „revista online de cunoastere a consumatorului”. Site-ul se prezinta drept „o galerie de idei noi si update-uri inovatoare, cu aplicabilitate in marketing si comunicare”.

Site-ul include rubrici precum Idei (de Consumator, de Promovare, de Plasament, de Preturi, de Impachetare), Invitatul saptamanii, Vox Populi si Recomandari (Carti, Cercetare si Studii de caz).

Potrivit unui „Manifest” publicat pe site, „Fishington Post e o publicatie online despre stiintele &artele comunicarii. Uneori va vorbi din punct de vedere al marketerului, alteori din cel al omului de business, alteori din cel al designerului, creativului, fotografului sau ilustratorului. De cele mai multe ori, insa, din punct de vedere al consumatorului. Pe care, cu onor, prea adesea il punem pe ultimul plan, toti cei de mai sus”.

ARHIVĂ COMENTARII
INTERVIURILE HotNews.ro