Frumos si insetat
Noul crossover Mazda CX-7 combina inspirat imaginea sportiva a marcii cu atributele unui SUV – tractiune integrala, masivitate si pozitie inalta la volan. Teoretic, CX-7 ataca segmentul SUV compact dominat de alte modele asiatice precum Hyundai Santa Fe, Toyota RAV4 si Honda CR-V.
Practic, niciunul dintre acestea nu poate tine pasul cu noul sosit nici la look, nici la performante – designul atletic si cei 260 de cai-putere de sub capota asigurand Mazdei o pozitie privilegiata.
O comparatie mai indreptatita, mai ales prin prisma aspectului, ar fi aceea cu Nissan Murano. Modelul japonez detine insa un motor V6 (chiar daca mai putin puternic!) si costa cu aproximativ 70% mai mult.
Mazda mizeaza pe aspectul compact al masinii si pe confortul oferit celor maximum cinci pasageri. La exterior se evidentiaza forma agresiva, parbrizul foarte plonjat. Garda la sol si jantele care umplu pasajele aripilor foarte evazate, in stil RX-8, sunt apreciabile.
Portbagajul nu stabileste noi standarde in materie de volum si spatiu de incarcare, dar rabatarea banchetei face loc pentru transportul unor obiecte de mari dimensiuni sau, dupa caz, unei cantitati insemnate de bagaje.
Dotare generoasa
Cele doua versiuni de echipare – Challenge si Revolution – vin foarte bine dotate. Ultima are scaune din piele cu incalzire, beneficiaza de faruri cu xenon si de sistemul „Advanced Keyless Entry&Start” prin care soferul poate sa inchida, sa deschida si sa porneasca masina fara cheie.
de Liviana Rotaru